• Anonym (TS)

The L Word

Jag har börjat kolla på tv serien The L Word och är helt fast. Så sjukt bra den är. Och väldigt många sexiga kvinnor med i serien.

Jag Vill veta vem som  ni tycker är sexigast av dem, och vet ni om de är lesbiska i verkligheten?

PS, jag ska precis börja med season 3 och skulle uppskatta om ni inte avslöjar för mycket :)

• Svar på tråden The L Word
  • Pingoo

Älskar Shane! Sååååååå het!

• Neko

Shane Shane Shane Shane Shane! Det är en sjukt bra serie, har sett alla avsnitt =D

• Anonym

Snyggast: Jenny, Paige

Sexigast: Rose

Shane är bara sexig innan hon sätter igång. Gillar inte hennes kropp eller polygamiska läggning...

• Anonym

Shane är het. Å Kate som hon heter irl har en flickvän.

• Anonym

Hon som spelar Alice är lesbisk i verkligheten.

De som spelar Jenny, Bette, Tina och Paige är öppet bisexuella. Paige (Kristanna Loken har bla varit tillsammans med Michelle Rodriguez)

"Shane" (Kate) har väl aldrig kommit ut utan vägrat svara på såna frågor men hon är förlovad med en tjej.

Bette, Carmen och Dana är heterosexuella i verkligheten.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-14 17:12:54 följande:

Hon som spelar Alice är lesbisk i verkligheten.

De som spelar Jenny, Bette, Tina och Paige är öppet bisexuella. Paige (Kristanna Loken har bla varit tillsammans med Michelle Rodriguez)

"Shane" (Kate) har väl aldrig kommit ut utan vägrat svara på såna frågor men hon är förlovad med en tjej.

Bette, Carmen och Dana är heterosexuella i verkligheten.

Skrev fel, hon som spelar Bette är heterosexuell i verkligheten. 
Svar på tråden The L Word