• carrowallin

bisexuell

Jag är en tjej. Som är bi tänder som fan på tjejer. Men har aldrig haft sex med en tjej men skulle gärna vilja

• Svar på tråden bisexuell
  • Anonym
    Elli110 skrev 2013-02-05 21:24:23 följande:
    Hur gammal är du? :)

jag är 33
  • Anonym
    carrowallin skrev 2013-01-13 13:40:02 följande:
    Jag är en tjej. Som är bi tänder som fan på tjejer. Men har aldrig haft sex med en tjej men skulle gärna vilja
    Samma här. Jag har ett gott öga till en tjej på mitt jobb som jag inte vill nåt hellre än och lära känna på alla plan...  stor arbetsplats och inte så mycket mer än att vi hälsar på varann, så det känns sjukt svårt och frustrerande. Vill inget hellre än o prata med henne, men blir så sjukt nervös så jag inte förmår mig att närma mig henne...
  • Platypus
    carrowallin skrev 2013-01-13 13:40:02 följande:
    Det finns säkert massor här som är villiga att hjälpa dig. Dock underlättar det ju om du skrev lite mer om vem du är, var du bor och sånt.

Nu har du ju åtminstone tre personer du kan PM:a till dessutom, hoppas det räcker. 
  • xXxBiBoyxXx

Tips är börja med lite bättre diskussionsunderlag. Vad vill du egentligen folk ska svara?

Svar på tråden bisexuell