• modigamamman

Amnings-bh stora kupor?

Jag undrar var i Stockholm man kan köpa amnings-bh i stora storlekar. Jag behöver runt 70 J. Jag har sett att märket Anita har några modeller upp till J, är det någon som vet om dessa säljs någonstans i Stockholm? Annars tar jag varmt emot alla tips om märken och affärer.

• Svar på tråden Amnings-bh stora kupor?
  • giggle

Ring Underverket i Hammarby sjöstad, de har ett kanonutbud på stora kupor med liten omkrets. Ska visst vara väldigt bra på mamma-bh:ar.

• Myran 08

Känner inte till någon affär i stockholm men jag kan tips om att gå in på ordentliga BH butiker, dom har i dom flesta storlekar och har bra utbud. 

• viseversa

Fasiken jag köpte på nätet. Fanns massa olika i alla storlekar du kan tänka dig. Kommer tyvärr inte ihåg vad sidan hette. Men Googla på "amingsbh stora kupor" eller något sånt. Jag har väldigt stora bröst själv.

• modigamamman

Tack för alla tips. jag kan tyvärr inte köpa på nätet, för svårt att hitta rätt storlek.

• Onyxia
    Change har upp till J kupa i alla fall och dem har flera butiker i ditt område.
  • Lexis

Boob har amnings-bhar med mycket stretch i. Vet inte hur de funkar med väldigt stora bröst, jag kom inte upp i mer än 70 DD, men kanske värt att prova? De är väldigt mjuka och sköna och rekommenderas varmt annars.

• Muppen0226
    modigamamman skrev 2013-01-12 10:48:36 följande:
    Jag undrar var i Stockholm man kan köpa amnings-bh i stora storlekar. Jag behöver runt 70 J. Jag har sett att märket Anita har några modeller upp till J, är det någon som vet om dessa säljs någonstans i Stockholm? Annars tar jag varmt emot alla tips om märken och affärer.

Köp INTE på internet eftersom du då inte kan få hjälp med att prova ut, olika BHar är olika i storleken ÄVEN om det står 70F på alla fem skiljer det sig ofta en hel del. Min storlek finns inte på vanliga klädbutiker utan jag får gå till Change, Carolas i kungälv etc för att köpa BH, jag testar alltid olika storlekar eftersom alla BHar är olika och även om jag testar två BHar med samma funktion kan det vara så att jag måste ha 70G på den ena men F på den andra.
  • Majsan70
    Muppen0226 skrev 2013-01-12 13:43:14 följande:

Köp INTE på internet eftersom du då inte kan få hjälp med att prova ut, olika BHar är olika i storleken ÄVEN om det står 70F på alla fem skiljer det sig ofta en hel del. Min storlek finns inte på vanliga klädbutiker utan jag får gå till Change, Carolas i kungälv etc för att köpa BH, jag testar alltid olika storlekar eftersom alla BHar är olika och även om jag testar två BHar med samma funktion kan det vara så att jag måste ha 70G på den ena men F på den andra.

Går ju att skicka tillbaka vettja. Jag har provat ut en gång o sen följer jag noga de anvisningar som finns. Skulle passformen mot förmodan vara fel skickar jag tillbaka o beställer annan. Detta har hänt en enda gång genom alla år.
Svar på tråden Amnings-bh stora kupor?