Anonym skrev 2013-01-13 15:24:42 följande:
är pappa här och har själv hasplat ur sig skit til mamman kanske fel, men denne kanske inte själv är så jvla bra på det själv, det är inte bra sätt att vissa sin kärlek till varandra och sitt barn. Han verkar inte klok aillafal så skulle jag aldrig göra så med mitt barn bara man får sin del är jag nöjd sen kan han aköta sitt skit själv i ditt fall
Han får kalla mig prcis vad han vill så länge han säger det direkt till mig, jag har blivit kallad både det ena och det andra under åren, det gör ont men jag kan ta det. Men att säga saker om mig till barnen är så jäkla dåligt, dom älskar mig och dom älskar sin pappa och vad vi tycker om varandra har dom inte med att göra. Jag har aldrig någonsin sagt ett ont ord om deras pappa så dom har hört, jag har heller aldrig sagt dumma saker till honom (eller jo, jag kallade honom idiot en enda gång och jag skämdes som bara den). Mina barn ska aldrig någonsin kunna säga att jag sagt något dumt om honom, har själv varit med om det och vet hur ont det gör.
Har aldrig hindrat honom från att ha sina barn men han har själv sagt ifrån flera flera gånger och skyllt på mig, dock blir barnen arg på honom för det är ju han som säger ifrån.