Infertil? Fler än jag som knappt har någon mens
Tänkte kolla med er kloka tjejer på familjeliv om ni har lite erfarenheter att dela med er av=)
Jag har fick missfall (skrapades) för ett halvår sedan och har knappt haft någon mens efter det. Ägglossning har jag, det har gynekologen sett och jag har även testat med tester varje månad! Min "så kallade" mens är regelbunden men är så sparsam. Den varar i 5 dagar och jag behöver knappt trosskydd...
Finns det fler här på fl som också har sparsam mens, precis som jag? Har ni fått klartecken i vad detta beror på? Gynekologen tror att jag har för tunn slemhinna varje månad att blöda ut, men nu börjar jag bli orolig att det är något galet och att jag blivit infertil. Vet någon hur får man en tjockare slemhinna egentligen?
Jag börjar bli less på Kvinnokliniken, har varit där flera gånger men man får ju inga ordentliga svar utan man ska avvakta några månader till.... Vill därför höra med er som också haft/har lite mens varje månad vad som kan vara galet...=) Eller ni som haft problem med mens efter skrapning=)
Tacksam för svar!
Kramar från en orolig Cissi