vilken mat reagerar din bebis på vid amning?
Vilken mat kan inte ni äta pga att ni ammar? Vad reagerar eran bebis på och vad blir reaktionen?
Vilken mat kan inte ni äta pga att ni ammar? Vad reagerar eran bebis på och vad blir reaktionen?
jag kunde äta allt under båda mina amningar.
Så vitt jag vet är det bara min yngsta som reagerat. Det var vid ett enstaka tillfälle då jag tryckt i mig stora mängder nötter. Han skrek otröstligt under kanske en timme.
Han reagerade inte på någonting.
Sonen fick väldigt ont i magen när jag hade ätit rå lök två dagar i rad. Han gallskrek hela natten, stackarn.
Lök i större mängder har båda reagerat med magknip på. När jag äter choklad reagerar min minsta med lite prickar, men hon börjar vänja sig;)
Hallon reagerade sonen på, stackarn skrek hela kvällen:/
Tack för svar! Så skönt att det inte är så mycke för er! Jag kan inte dricka kaffe eller coca cola och kan inte äta choklad eller pepparkaka. Hon blir hel speedad av minsta lilla koffein..
Jag kan äta allt, men dottern var lite knölig dagen efter julafton, vilket kan bero på att jag åt ganska mycket inlagd sill, rotsakslåda mm på julafton. Har inte funderat på det så mycket, det har inte hänt någon annan gång.
jordgubbskräm är enda gången min dotter reagerat, stackarn som bara gråtit för hunger som liten bara gallskrek och vi ringde till 1177 som sa vi skulle åka in, ocg ja det var magont
Fullkorn!
På BVC sa dom att jag ska undvika mjölk produkter :/
Min dotter reagerade extra starkt på vindruvor. Hon hade mycket problem med gaser under hela första året. Jag testade mjölkfritt i flera omgångar samt gjorde allergitester på henne men utan resultat.
Kan äta allt, inget av barnen har reagerat på något!