• tobiq

Precis startat Modifast-kur! Någon mer?

Dag två här på pulverdiet med Modifast (vet att det inte är något optimalt för hälsan eller någon långvarig lösning, så inlägg om detta undanbedes). Tror att detta kan vara en kickstart som passar mig, är det någon som vill hänga på? Tänkte köra ren kur i ca 2 veckor och sedan börja äta lite mat igen. Vill gå ner åtminstone 15 kilo!

Moa-08 Svea-10
  • Svar på tråden Precis startat Modifast-kur! Någon mer?
  • Therese23

Hej! Akta dig dock för att använda dessa då jag gjort samma, men sen när man börjar äta normalt igen så går man upp massa i vikt för du går bara ner i vatten när man gör dessa. Dessutom blir man svinhungrig och då är risken att man inte kan moststå att stoppa i sig allt man kommer över när man kommer hem.

Det bästa är att äta balanserad nyttig kost och att röra på sig ordentligt vardags.

Om du vill ha massa nyttiga recept kan jag tipsa om denna facebooksida där jag följer alla recept.

www.facebook.com/kickstart2013    

• jj85

Kör dag 1 här med modifast.. kommer iof köra med annat märke också. Vill samma som dig, kickstarta lite eftersom jag varit sjukskriven ett lite tag pga operation och ej kunnat röra på mig alls. Så detta behövs till man kan komma igång lätt med sina powerwalks =)

Hur har det gått för dig? Det är lättare när man kan peppa varandra (tycker jag iaf) =)  

• tobiq

Jag höll ut i 11 dar på ren kur, bytte sen till LCHF vilket var underbart! Har inte vägt mig på ett tag nu men det är minst 5 kilo och betydligt mindre midjeomkrets på en månad!:)

Svar på tråden Precis startat Modifast-kur! Någon mer?