Han har lite lust-skyller på allting, jag är oren?
Min killes lust har sakta sjunkit under åren vi har varit tillsammans. Jag har trott att det berott på testosteronbrist länge medan han har sagt att det beror på mig, hans jobb, det är stressigt hemma och en massa annat. Efter många års tjatande gick han till läkare och han har brist på testosteron och får nu medicin mot det.
Under mer än tio år som vi varit ihop har två varit bra och resten riktigt dåligt. Han har skyllt det på i princip allting. Mitt utseende när jag var överviktig (nu är jag smal igen), barnens sovtider eller tider de går upp, hans arbete, hans mediciner ja, nästan allting. Jag har börjat tröttna på alla hans undanflykter, jag har gjort allt han föreslagit och ändrat mig allt jag bara kunnat till och med plastikopererat mig så jag ska se snyggare ut i kroppen. Jag har köpt sexleksaker, läst noveller, tagit initiativ, jag har sugit och jag har sett porrfilm och visat porrfilm, pratat fantasier, ja, allt han sagt att han saknat hos mig. Men ändå funkar det inte.
Nu har jag börjat tappa intresset och då är det inte alls som han hade tänkt sig. Han är sur arg och irriterad på mig för att jag nobbar honom och jag försöker förklara för honom att jag inte alls är säker på hur tänd han är på mig. (Vi har sex varannan månad ganska exakt)
Han ska träffa urologdoktor om någon vecka och jag vill att han ska be om att få träffa en sexolog också för då kanske vi kan nysta i varför allting låst sig för oss. Jag känner mig ful och äcklig, han otillräcklig och när jag bad honom om att vi ska prata med någon om det kom det fram att han vid ett par tillfällen tyckt att jag varit oren vilket gör mig helt knäckt! Jag vågar knappt röra i honom utan att vara nytvättad för att inte äckla honom så det känns så fel. Det känns som ytterligare ett slag under bältet på mig för det är alltid mitt fel att det inte fungerar. Jag är tjock eller oren, eller bryr mig inte tillräckligt om mitt utseende eller bryr mig inte om honom tillräckligt. Jag tycker att han skyller på allting annat än att han inte har tillräckligt stor lust och att han inte själv tar ansvar i varför det inte fungerar.
När vi väl har sex är det bra och båda konstaterar att det där borde vi göra oftare. Det här sista han sa blev som en sten i mig, Två saker känner jag: Han ska inte få komma in i mig en enda gång till om jag är så äcklig och den andra är att jag måste vara den äckligaste tjejen i hela världen, jag kommer aldrig att våga att ha sex utan att vara renskrubbad inifrån och ut.