• Anonym

Han har lite lust-skyller på allting, jag är oren?

Min killes lust har sakta sjunkit under åren vi har varit tillsammans. Jag har trott att det berott på testosteronbrist länge medan han har sagt att det beror på mig, hans jobb, det är stressigt hemma och en massa annat. Efter många års tjatande gick han till läkare och han har brist på testosteron och får nu medicin mot det.
    Under mer än tio år som vi varit ihop har två varit bra och resten riktigt dåligt. Han har skyllt det på i princip allting. Mitt utseende när jag var överviktig (nu är jag smal igen), barnens sovtider eller tider de går upp, hans arbete, hans mediciner ja, nästan allting. Jag har börjat tröttna på alla hans undanflykter, jag har gjort allt han föreslagit och ändrat mig allt jag bara kunnat till och med plastikopererat mig så jag ska se snyggare ut i kroppen. Jag har köpt sexleksaker, läst noveller, tagit initiativ, jag har sugit och jag har sett porrfilm och visat porrfilm, pratat fantasier, ja, allt han sagt att han saknat hos mig. Men ändå funkar det inte. 
    Nu har jag börjat tappa intresset och då är det inte alls som han hade tänkt sig. Han är sur arg och irriterad på mig för att jag nobbar honom och jag försöker förklara för honom att jag inte alls är säker på hur tänd han är på mig. (Vi har sex varannan månad ganska exakt)
    Han ska träffa urologdoktor om någon vecka och jag vill att han ska be om att få träffa en sexolog också för då kanske vi kan nysta i varför allting låst sig för oss. Jag känner mig ful och äcklig, han otillräcklig och när jag bad honom om att vi ska prata med någon om det kom det fram att han vid ett par tillfällen tyckt att jag varit oren vilket gör mig helt knäckt! Jag vågar knappt röra i honom utan att vara nytvättad för att inte äckla honom så det känns så fel. Det känns som ytterligare ett slag under bältet på mig för det är alltid mitt fel att det inte fungerar. Jag är tjock eller oren, eller bryr mig inte tillräckligt om mitt utseende eller bryr mig inte om honom tillräckligt. Jag tycker att han skyller på allting annat än att han inte har tillräckligt stor lust och att han inte själv tar ansvar i varför det inte fungerar. 
    När vi väl har sex är det bra och båda konstaterar att det där borde vi göra oftare. Det här sista han sa blev som en sten i mig, Två saker känner jag: Han ska inte få komma in i mig en enda gång till om jag är så äcklig och den andra är att jag måste vara den äckligaste tjejen i hela världen, jag kommer aldrig att våga att ha sex utan att vara renskrubbad inifrån och ut.  

• Svar på tråden Han har lite lust-skyller på allting, jag är oren?
  • Anonym

Menar du att han är bög eller? Annars "tack"? Obestämd
    Jag kan inte vara mer ren än jag är utan att gnugga sönder mitt underliv och han har en stor brist på manligt hormon, hans läkare tror att han måste få en högre dos men det förändrar inte att han skyller allt på mig och jag duger bara när jag inte vill längre, känns lagom kul. Andra män jag har haft har tyckt att jag varit ren, fräsch och sexig, ingen läkare har haft något att invända mot att jag skulle lukta annorlunda eller illa där nere för jag har frågat när jag varit på undersökning, var min smutsighet kommer ifrån vet jag inte, jag är inte särskilt oren av mig alls tycker jag. 

• Anonym

Smutsig behöver inte alltid betyda hygieniskt smutsig. Det har även en annan mening. Hur ser han på ditt tidigare liv? Har du haft många älskare? Han kan helt enkelt inte acceptera ditt förflutna. Vissa män klarar inte av det oavsett om du haft 1 eller 100. Vad han behöver är att ta ett snack med någon.

• markusnormal

Kvinnor är djävulen och är inte rena! Ju äldre desto mer djävulska!!!!

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-03 19:35:19 följande:
    Smutsig behöver inte alltid betyda hygieniskt smutsig. Det har även en annan mening. Hur ser han på ditt tidigare liv? Har du haft många älskare? Han kan helt enkelt inte acceptera ditt förflutna. Vissa män klarar inte av det oavsett om du haft 1 eller 100. Vad han behöver är att ta ett snack med någon.
    Jag har inte haft älskare som jag inte haft förhållande med och jag har haft fler förhållanden än vad han har haft men han har haft många många fler ons än vad jag någonsin haft älskare innan vi träffades. Ja snacka med någon det borde han absolut göra, det här är inte roligt alls. Han har också börjat bli svartsjuk av sig, det har han aldrig varit tidigare, bara nu när min lust nästan är helt borta. Han har lyckats få mig att känna mig både smutsig, äcklig och ful men han tycker bara att han är ärlig med mig.
  • Anonym (a)

Det låter som om han skyller sina egna tillkortakommanden på dig

Han tar inte alls något ansvar för er relation utan det är bara dig det är "fel" på

Du skriver att av 10 år har endast 2 varit bra resten dåliga  t o m riktigt dåliga säger du och nu har han börjar bli svartsjuk

Du har ändrat på dig och ansträngt dig och gått så långt att du t o m plastikopererat dig!

Jag tänker att om han vägrar gå till familjerådgivning/samtal finns det inget som hindrar dig bfrån att gå själv

Det kan säkert ge dig insikt i hur ert förhållande ser ut och vad du ska göra för att själv få må bra

• drygo

Livet är kort och går inte i repris!! Stick direkt och hitta nån vettig karl !!

• Nallet

Det låter som att han inte klarar av att tänka att det är hans problem och att det är det som ställer till det och måste då skylla på någon annan.

Du säger att ni har varit tillsammans i 10 år och bara 2 av dem har varit bra. Det låter inte okej överhuvudtaget.

Prata igenom en sista gång, och då menar jag riktigt ordentligt, på vart ni är på väg med eran relation. För så som det är och har varit och vad slags person han verkar vara så måste något ändras, annars tror jag det är bättre att ni separerar.

Och snälla, för guds skull...säg inte att du har gått och plastikopererat dig bara för hans skull och inte din egen.

• markusnormal

Någon som vet varför kuken blir styv när man bajsar?

• Anonym
    drygo skrev 2013-01-14 14:10:16 följande:
    Livet är kort och går inte i repris!! Stick direkt och hitta nån vettig karl !!

du ska inte behöva ta sådan skit. Han passar på att trycka ned dig coh din självkänsla så du ska må lika dåligt som han, på så sätt tas fokus bort från han till dig. Mycket fult gjort av honom. Verka som att HAN behöver samtalsterapi.
  • Anonym
    markusnormal skrev 2013-01-14 19:25:53 följande:
    Någon som vet varför kuken blir styv när man bajsar?
    För att skiten trycker på din prostata!
Svar på tråden Han har lite lust-skyller på allting, jag är oren?