• Hysterika

20 kg ska bort! Någon mer?

Efter en viktuppgång pga graviditet så ska nu 20 kg bort!
    Någon mer som ska ner mycke?
    Började på pulverdiet idag & ska köra ren kur i minst 2 veckor

• Svar på tråden 20 kg ska bort! Någon mer?
  • MrsMurphy

Jag är på! Skippar dock diverse bantningar. Ska röra på rumpan och äta bättre. Dra igång med en beteendedagbok och kartlägga vad jag sysslar med eftersom mitt liv tycks vara en jojo när det kommer till vikt.

Men vore skitbra med en tråd med en daglig påminnelse om vad ambitionen är!

• deede

Hej!
    Ska ner ca 25 kilo efter min graviditet.
    Hon föddes den 18 dec å jag ammar, så det blir ingen speciell
    diet för mig, sluta med sötsaker och börja motionera till att börja med.

Ska gifta mig den 3 aug, så till dess ska det va borta hoppas jag!

När fick du barn?       

Miranda 080302 Minnéa 110706 Mira 121218
  • Hysterika

Hon föddes 9 okt men jag ammar inte så jag tänkte köra ren kur pulver i minst 2 veckor

• Hysterika

tänkte anmäla mig till fitnessfighten i februari!
    Jag har en blogg som ja har som en dagbok där ja skriver vikt, mått, träning, mat o bilder för att kunna se resultat

• MammaHela

Jag har 35 kg att gå ner sedan dottern föddes. Men det är för rimligt, så jag kommer satsa på att gå ner 15 kg till att börja med.

Såg att det inte gått så länge sedan era graviditeter, min dotter fyller 13 år i sommar så kilona har verkligen suttit som berget :(

Jag kommer att köra på det hederliga mindre kcal in och träna bort så mycket som möjligt 

• JM76

Jag vill vara med! Har minst 10 (helst 15) att bli av med efter två graviditeter. Började i dag och kör GI till att börja med.

• LsH

Hej! Hur går det för er? Jag började i onsdags med min viktresa, har 19 kg att bli av med. Räknar kalorier, gjorde det efter förra graviditeten och lyckades gå ner 20 kg. Men då slarvade jag rätt mycket och det tog väldigt lång tid. Vill gärna skärpa mig denna gång och köra hårt fram till slutet på maj, istället för att dra ut på det. Intalar mig att 5 månader av mitt liv inte är speciellt lång tid

Har ni något datum då ni ska vara klara? 

• MikaelaDuumboO

Jag är gärna med :) har ca 15-20kg som ja vill få bort så nu är det dags att ta tag i de så man ser hyfsad ut till sommaren :) ja håller på sluta röka och sluta dricka den förbaskade colan och ska satsa stenhårt på gymmet nu :) dock har ja ingen aning om nuvarande vikt eller mått, så jag får gå efter kläderna :)

Svar på tråden 20 kg ska bort! Någon mer?