• mannen26

hetero men binyfiken

jag är sambo med en underbar tjej.
    men ända sen gymnasiet har jag varit lite förtjust i tanken att vara naken med en kille och mysa.
    är det vanligt?  

• Svar på tråden hetero men binyfiken
  • mannen26
    Peter37 skrev 2012-12-28 08:42:38 följande:
    Jag tror att det är det..har själv varit nyfiken på killar...

va skönt att jag inte är ensam då. :)
  • mannen26
    Peter37 skrev 2012-12-28 08:42:38 följande:
    Jag tror att det är det..har själv varit nyfiken på killar...

har du skype
  • Anonym

Det är orättvis mot era tjejer, det är otrohet.

• mannen26
    Anonym skrev 2012-12-28 09:44:00 följande:
    Det är orättvis mot era tjejer, det är otrohet.

om man har berättat det och alla är med på det, vad är problemet då?
  • Anonym

Vad säger din sambo då? Är det okej för dig om hon gör samma sak mot dig?

• årjängkille

og va bisexuel er skönt
    jeg elsker og ha sex med tjejer og killatr og trans
     elsker og suga kuk og slicka fitta
    og knulla

• KallaMigFelix

Det är väll bara att testa vem vill dö nyfiken? har själv provat och det är inget som jag ångrar

• The Seeker

Vad menar du med att mysa, kramas och kyssas?
    Eller är du som mig, endast ute efter kuken för runk och sug? 

• Anonym

Banjo Boy är det då bra runka och suga inte sätta på? för mig är det stor skillnad, en styv kuk kan vara mycket upphetsande men en hårig röv inte lika mycket

• The Seeker

Japp...så är det för mig. Gillar inte analsex med en man.
    Tar aldrig sperma i munnen heller...om inte den andra har friskhetsintyg(har hänt en gång)
    Även om det är upphetsande med bisex för mig, så gäller det att vara försiktig. 

• Anonym

Har du provat med analsex ge och ta och inte gillar det eller är det bara något som du aldrig har haft lust till?

• The Seeker
    Anonym skrev 2012-12-28 15:12:35 följande:
    Har du provat med analsex ge och ta och inte gillar det eller är det bara något som du aldrig har haft lust till?
    Har aldrig haft lust att sättapå eller bli påsatt.
  • Anonym (åxå nyfiken)
    mannen26 skrev 2012-12-28 08:24:03 följande:
    jag är sambo med en underbar tjej.
    men ända sen gymnasiet har jag varit lite förtjust i tanken att vara naken med en kille och mysa.
    är det vanligt?  
    jag har åxå fantiserat om att vara med nån härlig kille men aldrig vågat ta steget fullt ut. är numera singel så nu ska jag snart ta mig i kragen o göra det. å visst tror jag det är vanligt att många fantiserar om det men långt ifrån alla vill eller vågar ta steget o göra det på riktigt.
  • The Seeker
    Anonym (åxå nyfiken) skrev 2013-01-26 11:26:43 följande:
    jag har åxå fantiserat om att vara med nån härlig kille men aldrig vågat ta steget fullt ut. är numera singel så nu ska jag snart ta mig i kragen o göra det. å visst tror jag det är vanligt att många fantiserar om det men långt ifrån alla vill eller vågar ta steget o göra det på riktigt.
    Det låter härligt...hoppas att du träffar någon trevlig kille
  • ungtupp

Jag har precis samma dilemma. Min tjej vet om det, men "känner sig inte redo". Vi brukar ha lite "dirty talk" om andra män när vi har sex. Antingen när hon leker med dildo på mig, eller när jag kör "dubbel" på henne med dildon.

Hon har själv legat med tjejer, men det var ju innan vi träffades. Så jag vet inte hur man ska få till en träff i hennes vetskap. Tror det ligger långt bort för henne..   

• Anonym (LL)

Fantiserade i många år om sex med en kille. För två år sen tog jag stegen, min hustru var med. ångrar mig inte...

• ungtupp
    Anonym (LL) skrev 2013-02-23 20:58:32 följande:
    Fantiserade i många år om sex med en kille. För två år sen tog jag stegen, min hustru var med. ångrar mig inte...
    Låter underbart! Vad hade ni för sex då? Runk och sug, eller gick ni längre?

Vad tycker din hustru i efterhand? Kan hon tänka sig att göra det igen, eller blev hon avskräckt?
  • Anonym (LL)

Vi hånglade och sög av varann. Sen har det blivit flera gånger. Frugan gillar det mycket!

• toccata

Prova du. Mysigt. Skönt. Spännande.

Och inte behöver man ha analsex, många bögar som inte gillar det heller, hångla, suga, runka och allt är väl så häftigt det kan bli? Och säker sex förstås.  

Svar på tråden hetero men binyfiken