hetero men binyfiken
jag är sambo med en underbar tjej.
men ända sen gymnasiet har jag varit lite förtjust i tanken att vara naken med en kille och mysa.
är det vanligt?
jag är sambo med en underbar tjej.
men ända sen gymnasiet har jag varit lite förtjust i tanken att vara naken med en kille och mysa.
är det vanligt?
Jag tror att det är det..har själv varit nyfiken på killar...
Det är orättvis mot era tjejer, det är otrohet.
Vad säger din sambo då? Är det okej för dig om hon gör samma sak mot dig?
og va bisexuel er skönt
jeg elsker og ha sex med tjejer og killatr og trans
elsker og suga kuk og slicka fitta
og knulla
Det är väll bara att testa vem vill dö nyfiken? har själv provat och det är inget som jag ångrar
Vad menar du med att mysa, kramas och kyssas?
Eller är du som mig, endast ute efter kuken för runk och sug?
Banjo Boy är det då bra runka och suga inte sätta på? för mig är det stor skillnad, en styv kuk kan vara mycket upphetsande men en hårig röv inte lika mycket
Japp...så är det för mig. Gillar inte analsex med en man.
Tar aldrig sperma i munnen heller...om inte den andra har friskhetsintyg(har hänt en gång)
Även om det är upphetsande med bisex för mig, så gäller det att vara försiktig.
Har du provat med analsex ge och ta och inte gillar det eller är det bara något som du aldrig har haft lust till?
Jag har precis samma dilemma. Min tjej vet om det, men "känner sig inte redo". Vi brukar ha lite "dirty talk" om andra män när vi har sex. Antingen när hon leker med dildo på mig, eller när jag kör "dubbel" på henne med dildon.
Hon har själv legat med tjejer, men det var ju innan vi träffades. Så jag vet inte hur man ska få till en träff i hennes vetskap. Tror det ligger långt bort för henne..
Fantiserade i många år om sex med en kille. För två år sen tog jag stegen, min hustru var med. ångrar mig inte...
Vi hånglade och sög av varann. Sen har det blivit flera gånger. Frugan gillar det mycket!
Prova du. Mysigt. Skönt. Spännande.
Och inte behöver man ha analsex, många bögar som inte gillar det heller, hångla, suga, runka och allt är väl så häftigt det kan bli? Och säker sex förstås.