Har inte råd att anlita.....
En vårdnadstvist avslutades i somras med domen boendet hos mig och pappan umgänge varannan helg.
Jag yrkade på enskild, men förlikade då min advokat ansåg att det inte va så stor chans till enskild vårdnad.
Anledning till stämningen från min sida då, var att skolan anmälde pappan till socialen, då han misshandlat mitt barn...
Nu har det hänt igen och pappan är skäligen misstänkt för grov fridskränkning. Han har otaliga ggr kränkt och använt fysiskt våld mot barnet. (Dessa ggr barnet varit där för pappahelg) En förundersökning hos polisen är i sluttampen.
Nu är det verkligen läge att ta upp allt igen och få den senaste domen ändrad...MEN, jag ligger fortfarande och betalar för mitt förra advokatarvode och det var på sammanlagt 7000, efter rättshjälpen, Jag har inte råd att anlita på nytt och skulle väl inte ens få anlita min förra då jag betalar av där..
Jag vet inte vad jag ska göra...
Skita i allt antar jag och bara vara glad att barnet bor hos mig, men att jag MÅSTE meddela honom saker gällande barnet, han är sjukt ointresserad, fram tills dess han får reda på att jag inte berättat något...då spelar han på att JAG har samarbetsproblem..
Vad göra??