• SoSS15

Singel, ung och fattig.

Jag är singel, ung, och fattig student med en värk i hjärta och själ då jag längtar något förskräckligt efter att få barn. Att se gravidmagar är både en dröm och ett helvete då jag blir sorgsen över att det inte är jag själv som går runt med magen i vädret. Är så otroligt längtande så det är inte klokt!

Men vem kan man prata med? Det enda man får höra är "du är bara 20, du har gått om tid." eller "du är för ung..." osv osv... Jag är redo att få barn, jag är redo att bli mamma psykiskt. Men min livssituation tillåter inte det just nu...

Någon som befinner sig i någon liknande situation? Ålder kvittar - men man kan ju stödja varandra i alla fall... :)

Kram på er!

• Svar på tråden Singel, ung och fattig.
  • Vaasa

Det kommer gå bra. :) 
    Om man fick allt man ville direkt skulle livet vara ganska tråkigt.
    Man måste få kämpa lite. 

• SoSS15

Ja, det kommer bli bra - någon gång! :)
    Och det är sant. Men jag kämpar med en hel del annat. Någon gång ska det väl få flyta på lite... :)

• Vaasa

Det kommer, det kommer.. :)
    Jag vill också skaffa egna nån dag, men jag väntar på rätt tjej först tänker jag. 

• SoSS15

joo, det är klart. Vill jättegärna träffa rätta killen först :) han fattas ju än så länge! :)

• Vaasa

Klok du är ^^
    Det dryga är att man inte vet när.... går inte att planera det :p 

• SoSS15

Nej, det är så tråkigt. Jag har inte varit singel så jättelänge heller, femte månaden nu. :/

• Vaasa

Haha, bara en tidsfråga ju.. du kommer träffa nån ny, sen skyddar ni er lite slarvigt.. sen paaang! :D

• Vaasa

Det är ju den enkla biten, det svåra kommer sen.. :p

Svar på tråden Singel, ung och fattig.