• karlnaljen

Har jag kommit in i andra andningen.

Gift och har tre barn,inte så värst lycklig innerst inne. Hankar mig fram med en massa måsten och det känns som man behöver skriva av sig anonymt...

Har en snygg fruga, men som har ändrats en heldel med åren,hon har fixat mig 2 underbara kryp till ungar 2 och 7 år. Hon har gillat sex så jag kände mig underlägsen och nöjd men nu har hon tappat 50 kg knubbighet och man har tur om man får komma till någon gång under tre veckor.

Hon är en aning mindre ivrig på att städa å ha fint än vad jag är och det är internet spel som gäller för hela slanten vilket jag inte är så intresserad av.
     Nu känns det som vi bråkar en heldel säkert varje dag och jag känner att jag inte vill ha det så här men jag vill inte tappa bort min kärlek till henne.

Det hela började med att frugan inte tyckte att jag lyssnade på henne nog mycket om hur hon känner vilket säkert kan säga för jag har travat på och trott att allt för fridens. Men för ett halvår sedan iscensatte hon ett vänsterprassel som jag gick på fullt ut.Har nog aldrig någonsin blivit så besviken som den gången och det slet i mig så hårt att jag än idag inte kan lite på henne men visar det dock inte.
     Innan det fejkade vänsterprasslet hade vi sex säkert 2-3 ggr i veckan men nu vill hon inte mera än var tredje vecka och då passar man på om man skall få någe för annars am jag vill så är hon inte på humör.

Nu när jag skriver så känns det inte bra jag jobbar arslet av mig och försöker dra in en ekonomi medanns hon jobbar 40%  och har inget intresse att söka andra jobb som ger heltid trotts att jag påtalat om det.

Min pappa har nyligen gott bort och jag känner att jag har blivit en aning apatisk mot saker å ting och det kanske jag behöver då jag inte pratar av mig om det utan håller det för mig själv,jag vill inte besvära andra med mina bekymmer. Men nu är det kämpigt för allt bara samlar på sig i en hög och som det känns får jag ensam fixa lön,tvätt,städa eller adventsfrukost till barnen.

Jag vill bara ha lite reflektioner av er på hur jag kasnke borde ha det eller göra...                

• Svar på tråden Har jag kommit in i andra andningen.
  • xXx

Till att börja med så måste du berätta för din fru hur du mår och vad du har för känslor inför det mesta som rör sig i ditt liv. Du behöver det för din egen skull och även för att din fru ska kunna veta mer om dig. Hur mycket vet du vad din fru känner om saker och ting?

Svar på tråden Har jag kommit in i andra andningen.