Relation
Hej ! Har en kanske konstig fråga..men försöker,,,
Min son som bor hemma och är 19 år,,går i skolan därför bor han hemma.
men han har ett förhållande med en flicka som är 17 år dom har snart varit tillsammans i 2 år, jätte go tjej.
Problemet är hennes mamma,
Flickan kommer tillsammans med min son hem till oss ,vi ungås och har det trevligt,men hon får inte sova över mer än en natt sen måste hon hem till sin mamma,och ibland jobbar hennes mor natt ,då måste hon ändå åka hem och vara ensam i lägenheten...Hon måste laga mat till sin mor som ska vara klart när hon kommer från jobbet så hon bara kan sätta sig,hon ska även sköta tvätten,disken städa lägenheten , det ska vara klart innan hennes mor kommer från jobbet oftast..hon måste till och med bädda sin mors säng.
Hon vill inte åka hem utan vill stanna hos oss men hon törs knappt ringa till mor sin och fråga,.
Hennes mor kommer aldrig och hämtar henne utan alla andra får sitta och kära henne ,men det är alltid mor hennes som bestämmer.
Flickan vill vara här och vi är en normal familj, det är ju inte så att vi har nå problem eller så,vi har ju aldrig varit osams med mor hennes så det är ju inte därför hon inte får stanna...
Hur ska vi kunna hjälpa henne,hon mår skit dåligt utav att hennes mamma gör så här,men hon törs inte säga i från till henne,jag tycker det är för jävligt det hon håller på med,visst är det bra att hon hjälper till hemma ,men inte som hon gör det här äe sjukt,,och då har jag bara berärrar en bråkdel... Tipps kanske...Camilla