Modern anklagar mig för övergrepp på vår 3-åring.
Ligger sedan en längre tid i en infekterad vårdnadstvist där modern gjort allt som stått i hennes makt för att sabotera och begränsa mitt umgänge med min älskade dotter.
Efter att ha anklagat mig mellann allt på himmel och jord anklagar hon mig nu för sexuella övergrepp på min dotter. Detta för att hon anser att dottern visar intresse för snoppar, och även andra kroppsdelar på för henne säväl kända som okända personer.
Enligt mamman säger hon saker innehållande ordet snopp och som då måste vara kopplade till att jag utsatt henne för övergrepp. Ingen annan har dock hört det men det har ställt till ett helvete för mig. Enligt mamman kan hon inte nämna snopp om hon inte har någon negativ erfaranhet av det. Enligt mamman kan ett barn inte hitta på saker.
Min fråga, innan jag går djupare, är om någon har erfarenheter om vad barn kan säga i 3 års åldern utan för den delen att ha blivit utsatta för övergrepp?
Situationen är helt sjuk och mamman har stoppat umgänget tills vidare. Till saken hör att jag och min dotter har en otroligt bra relation och hennes sjuka anklagelser gör mig alldeles galen.