Louie skrev 2012-12-11 20:51:21 följande:
Googla tuplermetoden! Ska tydligen göra susen på bara några dagar! Har dock ej provat själv då jag ej har några barn! Gällande att dölja magen, satsa på löst sittande skjortor/tröjor/tunikor/klänningar som går strax under rumpan/ mitten på låret o ha tights eller tighta jeans till! Gärna nåt stort smycke och en kortare öppen kavaj eller dräktjacka på det o hööga klackar

lycka till

Detta låter helt klart som en träning som passar mig, ska verkligen börja med den på en gång.'
Hoppas att jag kan öva upp mina magmuskler så jag kan göra plankan som du Emmalinnea föreslog i alla fall i 10 sek.
Bollhav skrev 2012-12-12 14:01:58 följande:
Det var ju inte träningstips TS efterlyste utan klädtips! Jag rekommenderar klänningar med drapering som förvillar runt magen. Lite tajtare toppar med en nätt jacka eller kavaj döljer också. Byxor med hög midja som håller in och så bra underkläder.
Vad för slags jacka eller kavaj ska det vara? Ska den vara stängd eller öppen? Har köpt trosor som håller in men jag hade nog viljat ha ännu mer stöd för magen. Alla mina jeans är aldeles för låga för att de ska sitta bra, put fram som väller över och muffintop på sidorna :) Så jag måste nog följa ditt råd att köpa jeans med högre midja.
Om någon hittar något lämpligt plagg som skulle passa mig på nätet så får ni jättegärna länka.