Svärföräldrar
Jag har problem med svärisarna. De är så på hela tiden. Tjatar om barnvakt och att de inte får träffa bebis. De har börjat komma hit utan att ringa först, flera gånger i veckan och är på bebisen hela tiden. Så fort bebisen piper eller gnyr är de där, och leker med bebisen fast bebisen inte ens fattar utan blir ledsen och trött. Jag får inte hålla bebis själv de tycker att jag är med honom hela tiden så det är deras tur. Men de kan inte hålla bebis bra så huvudet får stöd utan det hoppar och slänger. Svärmor tycker inte att bebis ska ha napp utan tar bort den eftersom hennes barn inte hade napp. Och så har hon synpunkter på hur jag byter blöja, matar, klär på osv När svärmor var barnvakt några timmar bjöd hon hem kompisar för att de skulle se bebisen och när vi kom för att hämta var det högljutt och inte alls bra miljö för bebisen. Hon har sagt att hon tycker att hon ska få göra som hon vill med bebis när hon/de är barnvakt! Sambon bryr sig inte tycker de är ok, men jag tycker att han ska säga till dem. Jag är ändå bebis mamma och vet bäst! Någon som varit med om samma problem och har tips på vad jag ska göra.