• 93n

The body shop

Tänkte beställa hem lite olika body butters men undrar VILKEN LUKTAR GOTT och VILKEN LUKTAR MINDRE GOTT? Har ingen butik i närheten så kan inte lukta.. :(

• Svar på tråden The body shop
  • madeleine76
    93n skrev 2012-12-09 14:59:15 följande:
    Tänkte beställa hem lite olika body butters men undrar VILKEN LUKTAR GOTT och VILKEN LUKTAR MINDRE GOTT? Har ingen butik i närheten så kan inte lukta.. :(
    tänk bara på om du är allergisk ska du vara försiktig, jag har fått utslag av deras bodybutter och handkräm!
  • Lufsan

De nya jul-bodybutters är helt okej men inte den med pepparkaks doft. Sen gillar jag personligen inte kokos eller kako. Alla andra luktar gott tycker jag. Men främst gillar jag citron. =)

En dag i sänder.
  • Fiona M

citron och oliv är de enda jag kan använda, de andra är så söta att jag får huvudvärk.

• Anova

Oliv gillar jag. Förut fanns passionsfrukt som luktade godis men av någon underlig anledning togs den bort.
    Chokladbuttern tycker jag är hemsk.

• 93n

Någon som har erfarenhet av jordgubb eller vanilj?

• Anna Paulita

Jordgubb är gräslig. Vanilj vet jag inte.9

• 93n
    Anna Paulita skrev 2012-12-09 15:42:19 följande:
    Jordgubb är gräslig. Vanilj vet jag inte.9
    Varför? :) 
    den som lät så spännande :( 
  • Anna Paulita

Den luktar syntetiskt.

• Lufsan
    93n skrev 2012-12-09 15:39:41 följande:
    Någon som har erfarenhet av jordgubb eller vanilj?
    Vanilj är en doft och smak jag avskyr annars också så den gillar jag inte. Jordgubb är helt okej men lukar inte riktig jordgubbe, om du förstår? 
    En dag i sänder.
  • JPT

Smaken är ju som baken så det är jättesvårt att veta vad du kommer att gilla, men jag ska försöka här i alla fall Glad

Min absoluta favorit är den nya "Vineyard peach" - luktar helt gudomligt! Sen gillar jag satsuma och citron väldigt mycket. Jag gillar INTE oliv, moringa och shea. 

• Litet My

Den med persika skall jag köpa, bara hört gott om den

• orianthi

Jag älskade passionen! Nu har dom vineyard peach istället, den är fantastisk !

Svar på tråden The body shop