18år försöker skaffa barn
Jag är en 18 årig tjej som försöker få ett litet mirakel i magen...
söker även vänner och folk att prata med =)
Jag är en 18 årig tjej som försöker få ett litet mirakel i magen...
söker även vänner och folk att prata med =)
Jag är 17 år, bor i Stockholm och försöker också baka en bebis Vart bor du? Hur länge har du försökt?
Jag bor i Gävle, :) jag har inte försökt så länge faktiskt! :) hur länge har du försökt? :)
Fyller snart 20 år, försökte i ca 4 månader innan mini kom till i magen nu. Mitt tips till er är att inte tänka på det överhuvudtaget, tror det är de som gör att det inte "tar sig" kram!
Men åh tack snälla kotek23 för att du skrev du verkar verkligen jätte trevlig, tack för tipset!!! :) och jag önskar dig all lycka till med det lilla underverket!! :) KRAM
Jag bor också i Gävle. Är dock 20, har redan ett barn men försöker skaffa ett till :)) känner knappt några här uppe, så pratar gärna :)
Här planeras inga barn än på ett tag :) Men har 3st som är födda feb-08, dec-10 och juli i år =) Själv är jag 21.
Xena001 skicka meddelande till mig :) så kan vi prata! :)
Mammaemelie, åh vad kul hoppas allt går bra för dig!! :)
Xena001 vad roligt, vi är i samma ålder hihi. Ska ha min andra nu. Har min w sen 2011 apil. Kram!!
Kunde intE svara på ditt gästboks inlägg xena001, vet inte varför? Skriv inne på min blogg eller lägg till mig på Facebook (Angelika Gustavsson) i Skövde. Kram!!