• Rädisan

Pinsamt

Gjorde en så otroligt pinsam sak idag. Gjorde ett negativt graviditetstest imorse, inte för att vi planerar barn utan ville bara ta ett test för säkerhets skull... Gjorde testet snabbt på morgonen och i morgonstressen lämnades förpackningen och instruktioner inne i badrummet. Åker sedan och jobbar och ringer min sambo efter dagens slut för att fråga om dagen. Han berättar då att hans mamma varit på besök för att lämna en sak och att hon även passade på att låna toaletten. Han hade ingen tanke på vad som låg framme i badrummet.. Någon annan som kan dela med sig av sina pinsamheter eller positiva tankar?

• Svar på tråden Pinsamt
  • Hallonmumsan

Min son lyckades hitta en gömd vibrator och sprang ut med den till min svärmor och svägerska. Det tyckte jag var mindre kul.

• Fru Mamma

Vi åt middag hos svärisarna.. Min man var på toaletten, svärmor gäspade för säkert hundrade gången, min son frågade "Har du inte sovit gott i natt?" -Svärmor svarar att "Haha, nej, det har jag inte, (svärfars namn) snarkar ju så förskräckligt ibland"... Varpå min son utbrister "jag vet minsann hur det är att inte få sova... Mamma drömmer mardrömmar ofta, och då lägger sig pappa och hoppar på hennes mage, men då låter hon bara mer och mer och mer men sen slutar hon drömma mardrömmar"
    -Jag hade ingen som helst aning att min lilla indianfot hade smugit in (dörren var alltid stängd, för övrigt) och sett min man "hoppa på min mage", men efter det så har vi tagit det lite lugnare...

Svar på tråden Pinsamt