• Anonym (får?)

Får hen göra så???

Jag brukar alltid hämta barnet, men denna gång behövde jag hjälp av andra föräldern.
    Hen bad mig om pengar till bussen för annars hade hen inte råd att åka, jag förde över, sen fick jag veta att hen ska få gratis skjuts och handla julklappar så hen kommer inte åka buss, som vi hade pratat om.
    Jag blev arg, jag har nog dåligt ekonomiskt, får hen lura mig så där?

• Svar på tråden Får hen göra så???
  • Anonym

Är väl inte att luras, planer kan ändras. Se bara till du får pengarna tillbaka. Dom är inte dennes att behålla, skulle gå till en bussresa som inte användes.

• Dulishious

Kräv tillbaka pengarna då?

• Topcom

Men alltså hur mkt kan det röra sig om? Högst hundra spänn?-.-

• Anonym

Klart den andre kan kräva respengar av dig för att ställa upp.

• Dulishious
    Anonym skrev 2012-12-04 09:23:01 följande:
    Klart den andre kan kräva respengar av dig för att ställa upp.
    Men läste du inte?
    Hen krävde pengar för att ta sig till punkt A till punkt B, sen fick hen ändå skjuts från A-B, så hen behövde alltså inte pengarna -_-
  • Anonym (lol)
    Anonym skrev 2012-12-04 09:20:33 följande:
    "Hen"... Kräks
    xD
  • Anonym (får?)

Saken är den att hen skrev att hen hade inte råd att åka, sen skrev hen blir dock bil, ska handla julklappar.
    Då har hen råd!
    Det är inte pengarna i sig, utan principen och att hen ljuger.

• Anonym
    Dulishious skrev 2012-12-04 09:24:58 följande:
    Men läste du inte?
    Hen krävde pengar för att ta sig till punkt A till punkt B, sen fick hen ändå skjuts från A-B, så hen behövde alltså inte pengarna -_-
    Och då blev hen irriterad på  hen och då gick hen till hens dator och skrev en tråd på fl där hen spyr galla på hen för att hen har blivit blåst på typ 100 spänn av hen. Det är ju solklart!
Svar på tråden Får hen göra så???