• Anonym (Bi (tjej))

Shemales

Jag kan tycka det är riktigt nice att titta på shemale..erotiskt och häftigt!

Min dröm är att får ha 3-kant med 2 bikillar eller shemales..
    3-kanten har än så länge bara sträckt sig till 1 kille och en tjej, där killen hade lite för mycket prestationsångest, gick väl inte så som vi tänkt, sååå...längtan efter att på riktigt få utöva det ,

Att tala om att man tänder på shemales kan få vissa att rygga, talar inte om för vem som helst i och för sig, det är ju inte vanligt att en tjej tänder på sånt...

Eller, fler som jag?? 

• Svar på tråden Shemales
  • Neko

Ja, jag skulle nog kunna det om personen var naturlig, men tex en kille som har extra silikonbröst eller har tagit en massa hormoner för att få små naturliga som gör att han knappt kan bli hård känns inte så lockande =S

• Anonym (BiBoy)

Min tjej brukar sitta grensle över mig med min 'sin' (dvs min) kuk mellan sina lår, runka och låtsas vara 'shemale'..

• Anonym (Transkvinna)
    Neko skrev 2012-12-02 19:21:27 följande:
    Ja, jag skulle nog kunna det om personen var naturlig, men tex en kille som har extra silikonbröst eller har tagit en massa hormoner för att få små naturliga som gör att han knappt kan bli hård känns inte så lockande =S

Jag kan minsann få den att bli riktigt hård ska du ta och veta, det beror helt enkelt på gener OCH hormoner behandlings typ. Man kan faktiskt få hormonerna på ett sätt som gör att man får lika mycket kvinnliga som tjejer och lite högre manliga än tjejer, vilket gör att man ser ut som en tjej fysiskt men kuk funktionerna är inte värst rubbade.
    Dock så får du räkna med att jag inte kan komma floder av sperma. 
  • paret

Det där med bs killar har vi provat och tyckte det var fantastiskt.
    Nåt vi verkligen kan rekomendera
    Han gillar shemales på bild, inte jag.

• bisexuell29

Jeg elsker ock ha ha sex med shemales ock ladyboys Jeg tänder väldig mycke på shemales Ock tjejer

• Anonym (woohoo)

Väldigt erotiskt och porrigt, typ det bästa av båda världar, men ett komplement till damerna för min del och endast i fantasin. Tycker att de flesta shemales inom porrbranschen inte är så vackra men jag o frugan skulle nog kunna tänka oss att leka med en riktig snygg och välutrustad en om vi träffade på en sådan. Eller, ja, i fantasin är det så iaf :P

• Djiin Dark

visst finns det fler som du
    Vackra shemales är grymt tändande...åker du till London någongång så ta chansen att prova:-P

• Anonym (shemalelover)

Säger bara Thailand,!!!! Fan vad snygga dom är

Svar på tråden Shemales