• Mallancarlsson

Familjelivs insamling till Musikhjälpen

Musikhjälpen på Sveriges Radio börjar den 10:e december och kommer i år sändas från Malmö. Genom ihelp kan man starta en egen insamling för ändamålet.ihelp.se/musikhjalpen/index.php
    Flashback hade en fantastisk insamling förra året och fick in dryga 155 pistoler (tusen). Tydligen ska de göra en insamling även i år.
    Vem är på och visa kraften från oss mammor, för visst är vi bättre än några dödsknarkare.

• Svar på tråden Familjelivs insamling till Musikhjälpen
  • Keih

Ja hur går det? Kan inte se att Familjeliv donerat en krona hitills. Kan dödsknarkare samla ihop pengar kan väl ni, starka mammor!..?

• ComicBookGuy
    fucktard skrev 2012-12-10 23:31:27 följande:
    DÖDSKNARKARE?! Kan ha varit det bästa ordet någonsin.
    Jag känner att jag redan älskar den här tråden fantastiskt mycket.
    One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad.
  • Karin 748
    fucktard skrev 2012-12-10 23:31:27 följande:
    DÖDSKNARKARE?! Kan ha varit det bästa ordet någonsin.
  • ComicBookGuy
    fucktard skrev 2012-12-10 23:35:02 följande:
    Ja. Jag tror vi hänger här.
    Vi gör det. Definitivt.

O nu skulle jag vilja veta vad en dödsknarkare är. Egentligen.
    One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad.
  • JagArEnKatt

Dödsknarkarna har fått ihop 8950:- i detta nu! Kom igen nu morsorna, upp till kamp!

www.ihelp.se/musikhjalpen/index.php <---- Flashbacks insamling, är det pundarna eller lattemammorna som har godast hjärtan?

• ComicBookGuy
    fucktard skrev 2012-12-10 23:39:30 följande:
    Jag hejar på dödsknarkarna!
    Jag med! De verkar mkt trevligare än lattemammorna! Lattemammorna kör bara på mig med sina barnvagnar när jag lallar runt på stan.
  • Colisa

Haha! Jag tror jag joinar the Deathknarkers!

Fast, om man vill att folk ska skänka pengar i Familjelivs namn vore det väl smartare att länka till FLs insamling i stället för Flashbacks?

Svar på tråden Familjelivs insamling till Musikhjälpen