• adnils

Vad tror ni om detta?

Måste bara skriva och berätta om det som jag är mitt inne i nu, om någon varit i samma situation.

Min mens kom inte, tog gravtest som visa positivt. Fick blodflytningar i 10 dagar, kontaktade kvinnoklinik och fick en tid. Blödde rikligt under 2 dagar. Bombsäker på missfall. Träffa läkare, gjorde vul och såg ingenting. Tog en massa blodprov bla hcg. Ringde dagen efter och sa att det var lågt (har för mig att det var 70) men att dom ville ta ett till efter 48 h för att se att det gått ner. Tog provet o läkaren ringde dagen efter o sa att provet dubblats (!!!!) så nu ska jag in på tisdag för nytt vul.

Antingen är det en vanlig graviditet eller utomkveds. Men jag har inte ont alls.

Vad tror ni? Är inte mitt hcg väldigt lågt för en normal graviditet? hade senast mensen 17 oktober.
     Någon som varit med om samma?

Tog ett gravtest igår för skojs skull och set var mycket starkare än när jag tog för en vecka sen.

• Svar på tråden Vad tror ni om detta?
  • Jodyanna

svårt att säga, men dom brukar inte se på vul så tidigt, så kan mycket möjligt vara en normal graviditet :)

Svar på tråden Vad tror ni om detta?