• Anonym (Otrolig historia)

Någon som vill skriva min historia?

Jag har en historia som ingen kommer att tro på. Jag är utsatt för psykisk misshandel, mitt X har suttit inne och en massa annat har hänt. Jag kan inte skriva och vill höra om det finns någon som skulle kunna hjälpa mig att skriva ner allt som har hänt? Finns det någon seriös som vill hjälpa mig? Hör av dig om du är seriös. Jag behöver berätta och få ner på papper för min läkning.

• Svar på tråden Någon som vill skriva min historia?
  • Anonym
    Anonym (Otrolig historia) skrev 2012-11-29 21:32:56 följande:
    Jag har en historia som ingen kommer att tro på. Jag är utsatt för psykisk misshandel, mitt X har suttit inne och en massa annat har hänt. Jag kan inte skriva och vill höra om det finns någon som skulle kunna hjälpa mig att skriva ner allt som har hänt? Finns det någon seriös som vill hjälpa mig? Hör av dig om du är seriös. Jag behöver berätta och få ner på papper för min läkning.
    hör av dig till fridhems skrivarlinje i skåne där kanske det finns en ung författare som vill.

Jag har sökt på spökskrivare men det är så dyrt. Jag tänkte att någon bara kunde hjälpa mig att skriva ner allt som har hänt mig. Tack!

• sär skriven

Var bor du?

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.

I närheten av Stockholm bor jag.

• Anonym (Kanske?)
    Anonym (Otrolig historia) skrev 2012-11-29 21:56:15 följande:
    Hur pass i närheten av Stockholm? Jag bor i Uppsala, och behöver öva på att skriva. Vi kanske kan slå våra påsar ihop. Handlar det om att du vill ha allt på papper bara, eller har du i åtanke att försöka ge ut din berättelse?
  • sär skriven
    Anonym (Otrolig historia) skrev 2012-11-29 21:56:15 följande:
    För långt bort för min del. Däremot, om du bor i närheten av Stockholm, så bör det finnas gott om universitet och högskolor som har språkprogram. Kanske det kunde vara idé att kontakta någon av dem?
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • marixma

Jag skulle kanske kunna hjälpa dig? Men bara i privat syfte, alltså för att skriva ner dina memoarer. Om du kan banda in ljudet, så skriver jag rent och skickar till dig. På det sättet behöver vi inte träffas, och då kan vi få det gjort snabbare. Jag skriver flera hundra nedslag Per minut. Vilket innebär ett A4 på några minuter.

Hör av dig om intresse finns.

M

Jag har ingen tanke på att ge ut en bok. Det här är för min läkning och att jag och mina nära verkligen ska förstå hur det har varit i mitt liv. Vad han har utsatt mig och barnen för. Kanske: hör av dig igen Tack!

• simpa

Jag gör det gärna! Inboxa mig om du vill! Jag är duktig på att skriva, har behov av det, men behöver något att skriva om :)!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Någon som vill skriva min historia?