Välling och bröstmjölk ?
Ja det är så att vi har börjat prova ge lillkillen välling innan läggdags för att han ska vara mätt o sova längre.. Och då gav jag honom 170ml ikväll och han somnade som en stock, men efter 45min så vaknar han igen o är ledsen så ta jag upp honom o ha honom hos mig lite, o han bara ska ner mot bröstet o ha det oxå, han kan ju inte vara hungrig tänker jag o ge mig inte.. o sen lägger jag honom ner igen o han bli ledsen, o efter ett tag så ta jag upp honom igen o han slänger huvudet mot mina bröst igen o suttar o vill ha, o jag tänker han kanske bara vill ligga där, så jag lägger han vid bröstet o han börja leta för att börja suga.. Alltså kan han vara hungrig på tutte efter en hel flaska med välling 170ml ? ? ?
Ger jag han då bröstet efter detta bråket så blir han nöjd o somnar om igen o sover hela natten...
Hur ska jag göra för att avvänja honom från bröstet helt och hållet, han måste ju börja ge sig att han ska bli mätt på välling lr gröt innan läggdags för snart ska amningen bort, då han är 5½ mån nu