• Femme1

Pos gravtest vid förkylning

Hejsan Villsågärna och alla ni andra!

Jag fick mitt första pos gravtest efter ET under det att jag hade en kanonförkylning och hostade
    hela nätterna...nu i efterhand har jag kommit på att det förmodligen berodde på att förkylningen
    sänkte immunförsvaret och att ett för kraftigt immunförsvar möjligen har gjort att jag haft så många
    negativa försök. Har nu försökt kommunicera med AVA Riga angående detta, men jag får inget svar...

= jag tror inte det var antibiotikan som var själva"grejen" utan att ditt immunförsvar sänktes under
    infektionen, vilket gjorde att dina/ditt ägg inte käkades upp Flörtdet är min analys.  

Från det ena till det andra, är det någon som har Prednisolon till övers? Jag bor i Sthlm. 

Många hälsningar C           

• Svar på tråden Pos gravtest vid förkylning
  • Grandmother
    Femme1 skrev 2012-11-24 13:26:41 följande:
    Hejsan Villsågärna och alla ni andra!

Jag fick mitt första pos gravtest efter ET under det att jag hade en kanonförkylning och hostade
    hela nätterna...nu i efterhand har jag kommit på att det förmodligen berodde på att förkylningen
    sänkte immunförsvaret och att ett för kraftigt immunförsvar möjligen har gjort att jag haft så många
    negativa försök. Har nu försökt kommunicera med AVA Riga angående detta, men jag får inget svar...

= jag tror inte det var antibiotikan som var själva"grejen" utan att ditt immunförsvar sänktes under
    infektionen, vilket gjorde att dina/ditt ägg inte käkades upp Flörtdet är min analys.  

Från det ena till det andra, är det någon som har Prednisolon till övers? Jag bor i Sthlm. 

Många hälsningar C           
    Du får inte tigga prednisolon i familjeliv.
  • apelsinmandarin01

Jag fatta inte alls vad förkylningen skulle ha med testet att göra?! Antingen är man väl gravid eller inte? Både med och utan förkylning? :O

• Vickan I

"Min" klinik sade samma sak till mig när jag var förkyld. Att det kunde vara bra med ett återförande då. Fick ju ett plus, så vem vet.... Grattis!

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 & Axel 111010♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Pos gravtest vid förkylning