Vad ska jag göra, kan för allt i världen bli gravid känns det som
Hej, för att dra en lång historia kort:
När jag var väldigt ung blev jag oplanerat gravid men valde att behålla, nu har jag en underbar son, och jag tackar gud varje dag för att jag inte gjorde abort trots vad alla andra sa!
Men några år senare blev jag våldtagen och blev smittad av en klamydia infektion som inte upptäcktes fören flera månader senare..
Men.. nu har jag försökt bli gravid i 2 år, utan lycka. Känns som att jag provat allt jag kan utan läkares hjälp, olika tabletter, knep för att få LIIIITE större chans.. Men inget har fungerat..
Och när jag sökt hjälp hos gynekologer, läkare, olika mottagningar och sjukhus så ger ALLA mig samma svar..
Men du är fortfarande väldigt ung, så du behöver inte oroa dig! Det är nog ingen större fara.
om och om igen hör jag det där "du är fortfarande ung"
JAHA, men jag börjar närma mig "inte så jävla ung längre" och min son blir ju allt äldre, och jag vill så gärna att han ska få ett syskon, och jag ett till barn..
Vad ska jag göra för att få hjälp? Ska man verkligen behöva fejka symptom eller?!?!?!
(de jag har är ju svårigheter att bli gravid, haft klamydia som gick upp i livmoder och äggledare, oregelbunden mens, och massa annat.. )