Ferdinand skrev 2012-11-20 09:14:04 följande:
Ett av de bästa besluten vi har fattat tillsammans, det blåste bort all svartsjuka i vårt förhållande (den lilla som fanns) och har fört med sig en massa positiva saker.
Vi är inga livsstilare, men gillar att ha det som en krydda med jämna mellanrum.
Man måste ju kunna få leka och känna det där "pirret" även som vuxen
Så sant , Har man i grunden ett bra och tryggt förhållande kan man bygga det ännu starka med att visa att man litar på varandra, Har tyvärr också sätt rätt många relationer som inte fungera och där man tror att man kan reparera det med att testa att Swinga. Fungera i dessa fall bara som en katalysator för att skynda på separationen. För vår del är det underbart att veta att det inte kommer att förkomma någon otrohet.
Jag får all den sex jag behöver och lite till utan att behöva gå bakom ryggen på min älskade och han får om han vill ha sex med andra kvinnor så länge det är öppet och ärligt och något vi gör tillsammans.
Där med inte sagt att Swinging är för alla vi är alla olika och har olika sätt att se på saker.
För vår del är sex andra underbart och givande men det kan inte jämföras med att ha mjuk härlig intim sex med den man älskar.