• honochhan67

Är ni Swingers, eller funderar på att bli det?

Vi är ett swingerpar som gärna har sex med andra trevliga mogna par om dom känns rätt.
    Finns det några fler par här som lever så? Ett par stycken vet vi av genom andra trådar (som vanligtvis har fördömande upphovskvinnor).
    Men finns det några fler här på FL?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är ni Swingers, eller funderar på att bli det?
  • Petite Chérie

Jag tycker det är otroligt konstigt faktiskt. Jag tänker inte dela min sambo, och han vill inte dela mig heller.  I våra ögon finns inte andra män och kvinnor. Men hey, whatever floats your boat.

• honochhan67
    AngieT skrev 2012-11-20 00:39:22 följande:
    Jag tycker det är otroligt konstigt faktiskt. Jag tänker inte dela min sambo, och han vill inte dela mig heller.  I våra ögon finns inte andra män och kvinnor. Men hey, whatever floats your boat.
    OK. Tack för din röst, och kommentar/åsikt.
  • Anonym (Lisa)

Sedan drygt 10 tillbaka är jag Swinger. Träffade då min pojkvän som då redan var erfaren i Swingersvärlden.
    Vi gör det alltid tillsammans och oftast är det jag som får några extra killar eller så leker vi tillsammans med något annat par. Min pojkvän är inte så intresserad av andra kvinnor och även om han självklart får ha sex med andra kvinnor så länge jag får vara med och se på eller delta så vill han oftast bara vara med när jag har sex med andra killar eller tjejer. Han har absolut inga potensproblem och är väldigt aktiv och sitter absolut inte tittar på. Han njuter av att se mig njuta och blir extra tänd på att se mig med andra.

• Ferdinand

Ett av de bästa besluten vi har fattat tillsammans, det blåste bort all svartsjuka i vårt förhållande (den lilla som fanns) och har fört med sig en massa positiva saker.
    Vi är inga livsstilare, men gillar att ha det som en krydda med jämna mellanrum.
    Man måste ju kunna få leka och känna det där "pirret" även som vuxen

• Anonym (Lisa)
    Ferdinand skrev 2012-11-20 09:14:04 följande:
    Ett av de bästa besluten vi har fattat tillsammans, det blåste bort all svartsjuka i vårt förhållande (den lilla som fanns) och har fört med sig en massa positiva saker.
    Vi är inga livsstilare, men gillar att ha det som en krydda med jämna mellanrum.
    Man måste ju kunna få leka och känna det där "pirret" även som vuxen

Så sant , Har man i grunden ett bra och tryggt förhållande kan man bygga det ännu starka med att visa att man litar på varandra, Har tyvärr också sätt rätt många relationer som inte fungera och där man tror att man kan reparera det med att testa att Swinga. Fungera i dessa fall bara som en katalysator för att skynda på separationen. För vår del är det underbart att veta att det inte kommer att förkomma någon otrohet.
    Jag får all den sex jag behöver och lite till utan att behöva gå bakom ryggen på min älskade och han får om han vill ha sex med andra kvinnor så länge det är öppet och ärligt och något vi gör tillsammans.
     Där med inte sagt att Swinging är för alla vi är alla olika och har olika sätt att se på saker.
    För vår del är sex andra underbart och givande men det kan inte jämföras med att ha mjuk härlig intim sex med den man älskar.
  • Anonym (nyfiken)

Jag o min sambo har talat om att träda in i denna erotiska värld. Vi tänder båda på tanken, och har varit tydliga med vad som är okej och inte. Vi har tänkt att gå på nån swingersfest först, för att insupa atmosfär och känna efter lite... 

• Anonym (Lisa)
    Anonym (nyfiken) skrev 2012-11-20 10:19:18 följande:
    Jag o min sambo har talat om att träda in i denna erotiska värld. Vi tänder båda på tanken, och har varit tydliga med vad som är okej och inte. Vi har tänkt att gå på nån swingersfest först, för att insupa atmosfär och känna efter lite... 

Klokt val. Välj en temafest på en klubb och ta det som ett studiebesök eller gå till en klubb där det alltid är samkväm och gemensam middag först. Ett jättebra sätt att lära känna folk och få in stämningen.
    Den klubb jag absolut vill rekommendera är  LustKammaren är alltid samkväm och lättare middag och människor som är öppna för att ta in nya i gemenskapen. Kan vara mycket svårare på stora klubbar som Par i Hjärter att komma in i gemenskapen.
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (Lisa) skrev 2012-11-20 10:24:07 följande:
    Klokt val. Välj en temafest på en klubb och ta det som ett studiebesök eller gå till en klubb där det alltid är samkväm och gemensam middag först. Ett jättebra sätt att lära känna folk och få in stämningen.
    Den klubb jag absolut vill rekommendera är  LustKammaren är alltid samkväm och lättare middag och människor som är öppna för att ta in nya i gemenskapen. Kan vara mycket svårare på stora klubbar som Par i Hjärter att komma in i gemenskapen.
    Ska kolla in Lustkammaren. Beror ju på vart det ligger... Har hört lite om Amante eller nåt sånt...
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (nyfiken) skrev 2012-11-20 19:26:03 följande:
    Ska kolla in Lustkammaren. Beror ju på vart det ligger... Har hört lite om Amante eller nåt sånt...
    LK har inga egna lokaler men hyr ofta in sig i en lokal i Göteborg.
    Amante och Wandas i Göteborg är trevliga men LK är i en klass för sig.

• Anonym (nyfiken)
    Anonym (Lisa) skrev 2012-11-20 19:39:20 följande:
    LK har inga egna lokaler men hyr ofta in sig i en lokal i Göteborg.
    Amante och Wandas i Göteborg är trevliga men LK är i en klass för sig.

Svar på tråden Är ni Swingers, eller funderar på att bli det?