• borgedahl

Ni som gillar skor, se hit!

Hejsan!
    Jag är en glad student som just nu gör en undersökning om det finns intresse för en ny skotillverkare (som gör riktigt bra skor och som har ett spännande koncept) och nu behöver jag er hjälp! 

Jag har gjort en enkät som ni kan besvara, d
    et tar cirka 3 minuter att svara på frågorna och jag kommer använda resultatet för att senare marknadsföra skotillverkaren. 

Jag skulle vara extremt tacksam om ni ville hjälpa till! Dina svar är givetvis anonyma. Klicka bara på länken så kommer ni till enkäten, jag kommer senare att posta resultatet så ni får ta del av det. 
  • Svar på tråden Ni som gillar skor, se hit!
  • La Lola

3 min att svara på det där?! Knappast.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • viseversa
    La Lola skrev 2012-11-19 17:02:17 följande:
    Vad menar du? det var EN sida med frågor. tog kanske 1 min för mig. 
  • borgedahl
    La Lola skrev 2012-11-19 17:02:17 följande:
    Haha jaja men bättre överdriva åt det hållet än åt andra, dessutom kan man ju behöva lite tid att tänka ibland! Men ååh tack snälla ni som svarar! 
  • Petite Chérie
    viseversa skrev 2012-11-19 17:08:47 följande:
    Det var ju just det hon menade tror jag?
  • Petite Chérie

Jag gjorde det, men jag köper faktiskt skor både online och i butik, men det lade jag till på sista där.

Och ibland kan jag köpa 15 par på en månad:P Det där var ju inte gjort för en skotok som mig!

• viseversa
    AngieT skrev 2012-11-19 17:13:17 följande:
    Det var ju just det hon menade tror jag?
    Aha! =)
  • viseversa

Har varit i den affären som det är bild ifrån. Dom skorna är fina men har såna minimala sulor att man snart går på tyget.

• borgedahl
    AngieT skrev 2012-11-19 17:14:17 följande:
    Jag gjorde det, men jag köper faktiskt skor både online och i butik, men det lade jag till på sista där.

Och ibland kan jag köpa 15 par på en månad:P Det där var ju inte gjort för en skotok som mig!
    Haha 15 skor i månaden, galning! Men skor är ju så himla kul att köpa, olika färger, former osv. Man kan ju egentligen gå klädd i nästan vad som helst om man bara har ett par skor på fötterna som man verkligen gillar.  
  • La Lola
    viseversa skrev 2012-11-19 17:08:47 följande:
    Ja precis....jag förväntade mig massor med frågor.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Petite Chérie
    borgedahl skrev 2012-11-19 17:23:37 följande:
    Haha 15 skor i månaden, galning! Men skor är ju så himla kul att köpa, olika färger, former osv. Man kan ju egentligen gå klädd i nästan vad som helst om man bara har ett par skor på fötterna som man verkligen gillar.  
    Eller hur! Min dröm är att ha ett rum bara för mina skor:P Min sambo verkar kluven dock.

Svar på tråden Ni som gillar skor, se hit!