babyskyddet
de sitter ju som extra stöd i babyskyddet där bebisen har huvudet. tycker att de börjar bli trångt nu när hon har lite tjockare kläder. hur länge borde man ha de lilla stödet?FÖRSTÅR NI VILKET JAG MENAR, DE KANSKE ALLTID SKA HA DET
de sitter ju som extra stöd i babyskyddet där bebisen har huvudet. tycker att de börjar bli trångt nu när hon har lite tjockare kläder. hur länge borde man ha de lilla stödet?FÖRSTÅR NI VILKET JAG MENAR, DE KANSKE ALLTID SKA HA DET
OJ såg inte att jag kom åt caps
Beror ju på vilket märke och modell du har, Alla ser väl olika ut.
Vi hade en maxi cosi pebble och den kom med massa extra "stoppning" som man kunde ta bort allt eftersom bebisen växte.
Har ni instruktionsmanualen kvar? Det står säkert där.
jag tog bort det när lilltjejen var ca 1,5 månad hon satt inte alls bra med axlarna då
Det har jag tagit bort när de inte får plats inuti längre. Det är ju bara för att göra det lite mer ombonat för den pyttiga nyfödda. Tror vi bara kunnat haft det en månad eller två.
hon är 5 månader nu så då tar jag bort det tack
När bebisen sitter bättre utan är det dags att ta bort babyinlägget. Tänk på att inte ha för tjocka kläder i bilbarnstolen, bättre att lägga en filt över.
Jag tog bort det rätt tidigt. Sedan bytte jag babyskyddet till vanlig bakåtvänd när de kunde sitta stadigt själva.
Till yngsta hittade vi aldrig extrainlägget så han åkte utan redan från bb.
Tack snälla för era svar!