• Anonym (snälla hjälp mig)

Han vill inte ha sex...(lång text)

Min älskling vill inte ha sex.. vi har inte haft det nu på en vecka!

Vilket är ganska mycket enligt mig, jag är 18 år och han är 23.. vi båda är fullt friska, han är väldigt vältränad då han gymmar flera gr i veckan, jag är dock inte så vältränad men jag är inte tjock.

Vi har/hade underbart sexliv, inget fel alls..förutom att vi bor hemma hos hans föräldrar och ljudisoleringen inte är den bästa. 

Jag har frågat varför vi inte har sex längre, och då svarar han att han är stressad. (vilket han är, men aldrig så att han inte har sexlust längre)

Vi går och lägger oss ganska sent och han vill inte ha sex då för att vi måste upp tidigt dagen efter. 

Nu har jag tappat sex lusten, jag vill inte heller tjata för då kommer han att göra det bara för att.. och jag har sexlust men vill inte ha sex med honom då jag vet att han inte vill.

Kan nån snälla hjälpa mig?

Vad kan jag göra? Jag tycker att sexet är nästan det viktigaste i relationen.

Jag har suttit och gråtit vissa dagar för att vi inte har sex (låter som att jag är sexberoende, men jag behöver det där intima behörigheten )

Tacksam för alla tips som faller in här..{#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden Han vill inte ha sex...(lång text)
  • Anonym (77)

Lider lite med dig, men en vecka..... Nja till och med jag står ut med att det ibland går mer än en vecka mellan sexet och jag har stort behov av närhet/sex.
    Sex för mig handlar inte bara om just sex, i form av "porra", eller vad vi kallar det för utan närhet i form av att sitta nära i soffan, hålla hand, ligga i varandras famn o bara va, krypa nära den jag älskar och få ligga på hans bröst när vi ska sova, allt detta är lika underbart som sex.
    Kanske skillnaden ligger i att jag är något äldre än dig, har varit gift, är idag en lycklig sambo med ny man och tillsammans har vi en hel massa barn...

Men jag tycker inte du ska vara orolig, det går upp och ner i perioder och det finns tillfälle i livet då sex är det minsta man tänker på.
    Ge det lite mer tid och ta sedan upp frågan igen, för hur dte än är kan han inte "skylla" på stress alltid.    

Svar på tråden Han vill inte ha sex...(lång text)