• Piichas

Unga föräldralediga mammor i stockholm?

Hej sitter här och undrar om det finns några föräldralediga mammor  stockholm som har lust att styra upp något för att träffas och lära känna varandra. Dela tankar och funderingar osv.
    Jag är 22 år och bor vid Hagsätra/Älvsjö, Älvsjöbadet för att vara mer exakt. Jag är mammaledig och hemma om dagarna med min son Caspian som föddes 22/9-12. Jag har även en dotter som heter Felicia på 4år som jag har hos mig varannan vecka.

Tanken med denna tråd är att man skall kunna få kontakt med andra föräldrar som man skall kunna prata med, dela tankar och funderingar med samt även kunna styra upp träffar. Antingen träffar på stan eller hemma hos varandra.

Ju fler, ju mer roligt får man.  

Så, vem är du? 

• Svar på tråden Unga föräldralediga mammor i stockholm?
  • Yozefeehn

Hej !

Jag är 23 år, bor i Haninge (min mamma bor nästan precis exakt där ni bor ).

Har 2 barn Eira 2 år ocj Caesar född 9 augusti i år.

Ses /pratar gärna!

♥ Eira 101120
  • Piichas

Åh vad kul! Jag kommer från Haninge. Vore jätte kul att prata lite mer. Kanske ses :)

Vad heter du? Och vad gör du om dagarna?

• Yozefeehn

Josefin heter jag, vad heter du? ;)

Kanske lättare att prata på Facebook?

Just nu gör jag inte så mycket dagtid.. Caesar är ju inte så stor ännu - öppnaförskolan och så är han ju lite liten för .. men snart så.

Och alla som jag hängde med när jag var mammaledig med dottern har ju inte skaffat ett 2a ännu.

Vad gör du på dagarna?

♥ Eira 101120
  • Piichas

Petra picha Norström heter jag på Facebook. :)

Om dagarna gör jag inte alls mycket. Mina mammor jag var mammalediga med har inte heller fått barn nr2 än, men några är gravida och ska få nästa år.
    Här där jag bor har dom inte ens någon öppenförskola, så om jag skall gå till öppnaförskolor så får jag åka en bit.

Men adda mig på fb så fortsätter vi skriva där. :)

• trollkvinna123

hej jag heter Sandra och är 20 år. Jag bor i flemingsberg, huddinge och jag har en liten tjej på 1 månad :) vill gärna prata/träffa unga mammor :)

• Love12

Hejsan, söker med unga mammor som är mamma lediga. Jag heter Stefanie & bor vid eriksberg. Själv går jag hemma med min 10 månader son. Någon som går på öppna förskolan i tullinge eller Hallunda? Skulle gärna vilja träffas.

• LindoreTheo

Hej,
    så sjukt vart rädd för denna sida. Vart ska man börja lixom?

Vore kul om man kunde styra upp ngt. flytta upp till stockholm för 1,5 år sedan.. inte det lättaste med å skaffa nya.

Har min son Theo på 2,5. Bor i haninge. hör gärna av er. :)

/L      

• Love12
    LindoreTheo skrev 2013-02-10 01:48:14 följande:
    Hej, så sjukt vart rädd för denna sida. Vart ska man börja lixom? Vore kul om man kunde styra upp ngt. flytta upp till stockholm för 1,5 år sedan.. inte det lättaste med å skaffa nya. Har min son Theo på 2,5. Bor i haninge. hör gärna av er. :) /L      

Hejsan, Jag är med inte stockholmare flyttade upp för 2år sedan. Var är du ifrån?? Jag har en liten son på 11 veckor.
  • honey1

Hej!
    Jag bor i Farsta och är 20 år gammal (92a) och har en dotter på en månad här hemma.
    Skulle vara kul att styra upp något.

• LindoreTheo

Hej bor vi inte alls långt ifrån varandra.

LindoreTheo skrev 2013-02-10 19:43:15 följande:
    Hej, kommer från Skövde :) Asså och du kommer från? 

• Love12
    honey1 skrev 2013-02-11 22:15:54 följande:
    Hej! Jag bor i Farsta och är 20 år gammal (92a) och har en dotter på en månad här hemma. Skulle vara kul att styra upp något.

Farsta vad trevligt, där brukar jag & min lille son vara på köpcentrumet. Trevligt om man kunde styra upp någon mamma fika eller något där kanske??
  • trollkvinna123
    honey1 skrev 2013-02-11 22:15:54 följande:
    Hej!
    Jag bor i Farsta och är 20 år gammal (92a) och har en dotter på en månad här hemma.
    Skulle vara kul att styra upp något.
    hej jag är oxå 20 år (92:a) och bor i flemingsberg :) Min dotter är två månader :)
Svar på tråden Unga föräldralediga mammor i stockholm?