• SmileAndLaugh

Vänner i Malmö

Tjo.

Nu är jag riktigt trött på detta.
    Trött på att vara vuxen (bara ibland) då allt ska bli krångligare och svårare.
    Jag träffar massor av folk som jag klickar med men det är som all kontakt bara rinner ut i sanden hur kul man än har när man umgås.

Det var så mycket enklare att träffa vänner när man var yngre, nu måste man kämpa för att hitta ens it person.

Så jag tycker att det är dags att samla glada och öppna personer som så gärna vill ha goda vänner man kan helt förutsättningslöst hänga med, vardag som helg.

Jag är Singel separerad från en man med barn.
    Bor i en liten etta , älskar att dricka vin och glo på film , fika , shoppa och promenera med min hund och lite annat smått och gott.
    Tycker det inte är helt fel att gå ut nån helg spontant eller planerat.
    Ibland är jag fattig och kan inte alltid ta en drink på stan eller varje gång vi ses äta en fancy middag ute på restaurang men däremot så är min dörr alltid öppen och ett glas vin hemma tycker jag är lika trevligt , en bit kaka eller hemlagad mat.
    Jag älskar att skratta och att få andra att le. Jag är fånig när jag är på gott humör och alltid trevlig.
    Pratig,öppen, inte ett dugg pryd och lite små knäpp :)
    Ingen skåning i grunden utan en "invandrare" från sthlm för 4 år sedan.

Så ja JAG är en vuxen kvinna som söker vänner.

• Svar på tråden Vänner i Malmö
  • Stumpan84

Vänner får man aldrig för många av! Är 28 år, har två söner och är separerad med deras far.. pluggar till att bli florist så har sällan någon fritid men när det väl finns så är jag gärna social och träffar folk! Eftersom jag är student och dessutom förälder så existerar inte pengar hos mig så jag gillar att du gärna ses hemma och fixar käk eller något annat trevligt =)

Svar på tråden Vänner i Malmö