• Svar på tråden Fråga vad ni vill!
  • JanaLiiN

Kändis? Jag har aldrig hört talas om dig. Varför verkar du så aggressiv, kan jag ju fråga.

• emba
    JanaLiiN skrev 2012-11-10 22:36:19 följande:
    Kändis? Jag har aldrig hört talas om dig. Varför verkar du så aggressiv, kan jag ju fråga.
    Ja men alla pratar ju om mej? Kanske börjat bli lite irriterad på "vissa"! 
  • JanaLiiN

Jag har aldrig sett någon som pratat om dig...

• emba
    JanaLiiN skrev 2012-11-10 22:40:00 följande:
    Jag har aldrig sett någon som pratat om dig...
    Alla har gjort det SNÄLLA! 
  • MalinEddie

Jag vet inte vem du är. Berättar du om din syn på barnuppfostran kan jag ju fråga något.

Tvåbarnsmamma som tror på anknytningsteori, jämställdhet i föräldraskapet och avskyr CIO-metoder.
  • JanaLiiN

Jag har inte sett ditt nick någon annan stans än i en av trådstarterna som jag kände igen (den med håret tror jag). Jag tror du kanske överdriver ditt kändisskap lite. Men det ska bli kul att se din syn på barnuppfostran.

• MalinEddie

Varför du skriver kändis liv och familje liv och inte kändisliv och familjeliv kan jag ju fråga? Varför särskriver du?

Tvåbarnsmamma som tror på anknytningsteori, jämställdhet i föräldraskapet och avskyr CIO-metoder.
  • La Lola

På vilket sätt är du kändis menar du?
    Du har iaf inget nick som jag lagt på minnet......

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • emba
    MalinEddie skrev 2012-11-10 23:04:11 följande:
    Jag vet inte vem du är. Berättar du om din syn på barnuppfostran kan jag ju fråga något.
    Okej... 
    Jag är en mamma på 34 år. Ganska ung när jag fick min första dotter då egentligen..
    Men jag ser på barnuppfostran så här..

I min familj är jag solen och mina barn är planeterna som kretsar runt om mig. Pappan är typ som "månen" , bara finns men behövs inte. 
    För mina barn finns det alltid viktigt att det får kärlek, kläder, saker och mat på bordet. 
    Jag gör allt för att få dom att se populära ut. Så att dom får ett bra liv och passar in. Och kanske blir lite kändare som jag! När dom går utanför hemmet vill jag ju såklart att alla ska tycka dom är fina och är speciella. 
    Vi är som en vanlig familj helt enkelt! 
    Har "fredagsmys" och då går vi till en salong och får lite manikyr och pedikyr! Så att vi ska se fina ut på måndag igen.
    Redan när dom börjar skolan pratar vid om linjer och yrken i framtiden. Min sexåriga dotter och jag har börjat prata om att hon kanske ska bli modell, som de andra flickorna. Själv pratar hon ju om prinsessa men jag tror att det är ett ganska svårt yrke att bli! Så nu övertalar vi henne att bli modell som de andra! Sonen på tre år funderar vi inom familjen att han ska bli stylist! Så han kan styla mina modelltjejer! ;) 

Ett exempel som jag tycker är viktigt i min familj är vid matbordet.
    Där pratar vi alla om vår dag och nya regler i vår familj. Hållningen/Vett och etikett vid mitt matbord är väldigt viktigt. 

Nu kan du fråga på! Flört 
Svar på tråden Fråga vad ni vill!