• Lilltufsan

Någon som har varit med med om detta??

Alltså det är såhär:

Jag har PCO.
    Jag var hos min gynekolog på KK den 29/10 och då gjorde han ett Vul på mig och då sa han att jag hade ett stort ägg som skulle lossna när som helst. 
    Vi skulle ha regelbundet sex för att det skulle vara en chans att vi skulle kunna bli gravida (som man säger)
    och det hade vi. Men på fredagen den 2/11 kom min mens.

Hur kan det gå ihop? 

Är det någon som varit med om detta?
    Kan det vara mensen eller förblödningar, hade "mensen" i 4 dagar. Två dagar senare fick jag ett väldigt hugg i magen. Och sen nu har det kommit lite från och till.

Snälla någon, jag blir knäpp av alla funderingar!Rynkar på näsan

• Svar på tråden Någon som har varit med med om detta??
  • Vickepicke

Blödde du mycket under det du tror var mens då? Man kan ju blöda under en graviditet, och när ägget fäster kan man ju blöda lite, kanske det som hände? Du får väl ta ett graviditetstest om nån vecka. Glad

• TessaLove

Jag fick en svag blödning när jag hade ägglossning sist. Har aldrig hänt innan. Blev gravid sen..

• Lilltufsan

Vickepicke:

Alltså det var ju inte en jättestor blödning, utan lagom. Jo, att man kan blöda under en graviditet vet jag för min kompis blödde. 

Men om själva ägget fäster ska man väl inte blöda i 4 dagar eller har jag fel? Flört
     Igår hade jag molnande värk i nedre delen av magen och samma idag och lite illamående.

• Vickepicke

Ja, du kanske är gravid då. Kroppen verkar ju fungera helt olika på olika människor, håller tummarna för dig!

• Lilltufsan

Köpte gravtest idag :)

Hoppas på det bästa nu:)
    lite nervös i kroppen, men jag hoppas att jag får ett +. Glad 

Svar på tråden Någon som har varit med med om detta??