• Voorhees

Jul- och nyårsklädsel!

Är nog kanske lie tidigt för en en tråd som denna, men tänkte att det kunde vara kul att starta en!
    Här kan vi tipsa /hjälpa varandra om vi behöver något nytt inför jul och nyår att bära. Jag är personligen sådan som gärna tar hjälp och inspireras av andra ibland, när jag verkligen inte vet vad jag ska ha på mig. Frågar om råd, smakråd etc.

Jag älskar även att klä upp mig under jul och nyår och tycker säkerligen många fler! Flört

• Svar på tråden Jul- och nyårsklädsel!
  • Voorhees

Finns det några specifika färger ni tycker att man klär sig i under jul och nyår?

• Hound dog

ååh julen är så härlig, jag tror jag ska klä ut mig till tomte dan före julafton och springa runt i nordstan och säga godjul allesammans till alla:D

• Voorhees

Åh, så mysigt! Själv känner jag tvång över att ha något rött/svart på mig (det gör jag alltid varje år!!!). Men i år har jag hittat en beige klänning som är otrolgt fin! Kan man kombinera en sådan färg med julens färger tro? Flört

• 2Deville

Åh det är så kul med dessa högtider. En kul anledning till att förnya garderoben och klä upp sig fint! Tycker catsnqueens.se har fina kläder kola där:)

Svar på tråden Jul- och nyårsklädsel!