• Anonym ('Hjälp?)

HJÄLP! Bi eller gay?

HJÄÄÄÄLP SNÄLLA.

Är jag Bi  eller totalt gay?

Jag verkar numer tända enbart  på samma kön  som jag.

MEN, blir aldrig kär i dem utan endast i motsatt  kön.

Är jag Bi eller Gay då?        

• Svar på tråden HJÄLP! Bi eller gay?
  • Anonym

Vad tror ni ? Snälla nån ?

• Anonym

Du är väl förmodligen bisexuell, bisexualitet kan vara väldigt varierat, under en period kan man tända mer på killar och en annan tjejer, sen blir man ju kär i personen inte könet.

jag är själv bisexuell och innan jag förstod att jag var bisexuell var det som du beskriver :)

• vampyria2

Spellar det någon roll vad det heter egentligen? Jag menar du kan bli kär och kåt, varför känner du att du måste sätta en etikett på det?

• pontus1992
    vampyria2 skrev 2012-11-08 17:17:24 följande:
    Spellar det någon roll vad det heter egentligen? Jag menar du kan bli kär och kåt, varför känner du att du måste sätta en etikett på det?

• pontus1992

vad är det som är så alkvarligt så du måste skrika efter hjälp?

• Anonym
    vampyria2 skrev 2012-11-08 17:17:24 följande:

Jo för mig e de väldigt viktigt att veta sådant.. Så jag frågar igen, vad skulle NI säga att man var om man tänder på samma kön men vill bli tillsammans med motsatta könet.?
    pontus1992 skrev 2012-11-08 21:02:53 följande:
    vad är det som är så alkvarligt så du måste skrika efter hjälp?

Därför att jag får panik av att inte veta.. gillar inte att flyta omkring i ovisshet.

Kan ju inte komma på när ja e 30 , oj jag var visst gay.. det skrämmer mig.. vill liksom gifta mig med  motsatta könet och leva lyckligt.. inte med samma kön! känner ingen längtan efter samma könförhållande. 
  • Linda Gr

Om du nu vill klassificera dig är du väl bi, sen kan du vara mer eller mindre bi, och mer eller mindre intresserad av manliga eller feminina personer inom just det könet.

• gladman

Jag tror det inte är helt ovanligt, framförallt när man blir lite äldre (som jag) :D, att man börjar utforska samma kön. Själv älskar jag kvinnor, gärna med orakade fittor, samtidigt kan jag bli galet kåt på kukar, en dröm är att få suga kuk, önskar att jag var så modig att jag vågade ta en dejt med en man, gärna äldre, åka hem till honom och utforska sexet med en man, suga kuk och kanske t.o.m bli knullad!

Vi får väl se vad framtiden har i sitt sköte:)

Skriv gärna ett pm om någon vill chatta!

• Anonym (Justus)

Jag tror inte att vi är så svartvita. "Dikotomier" kallas det när det ena utesluter det andra - en kvinna ligger med män, en man med kvinnor. Homo eller hetero. 

Själv tror jag att vi alla är "på en skala", och som någon skrev så kan det växla och ändra sig under livet.

Ropet på hjälp tyder på att TS är rädd för sin homosexuella sida. Det är inte så konstigt, det har varit sjukförklarat och stigmatiserat så länge. Skulle föreslå att du utforskar den där sidan, läser, tittar på bilder och filmer, sexchattar med bitema.

Själv betraktar jag mig som binyfiken. Tänder på kvinnor, inte på män, men kan bli kåt på en snygg kuk och fantisera om den.

• Anonym (bs man)

Jag förstår TS precis - blir själv mest tänd på killsex men har inget intresse av ett romantiskt förhållande med en man. Jag är väl bi helt enkelt, det jobbiga är inte vilken etikett man ska sätta på sin läggning utan svårigheten att hitta en partner som man är kompatibel med både sexuellt och känslomässigt.

Svar på tråden HJÄLP! Bi eller gay?