• lill111

Orolig...

Hej alla! Hoppas det är ok att jag är med här. Är så orolig, genomgått tre hemska missfall och är nu gravid igen i v 6. Mina symptom varierar så otroligt. Igår mådde jag illa på morgonen och idag inget....inte så ömma bröst idag heller. Igår kväll ömmade de...
    Jag följer er tråd flitigt och delar så otroligt era tankar och oro så jag var bara tvungen att följa med.

Jag går hos Lennart B i Borås och är mycket trygg med honom ....ska dit på fredag är så nervös så jag svimmar....ska då vara i v 6+1...Har tack och lov en helt underbar son på 2 1/2 år som jag älskar över allt annat...

Visst är det jobbigt med symptom som kommer och går, verkligen hatar det om jag får säga - hur gör ni för att lugna ner er - klarar snart inte av detta - vill sååå gärna få behålla detta barn...Varför kan man inte konstant ha symptom??? Ja, det var lite tankar och en fruktansvärd oro från mig....Minns inte hur det var när jag väntade min son, så typiskt....Så galet skönt att ha er att få dela tankar och oro....kände mig så gravid igår ju:((

Svar på tråden Orolig...