Årets största tabbe engånde löften vid sluta med blöja
Vi vill bara dela med oss och varna andra så de inte gör samma DYRA misstag som vi gjorde.
Vi kom hem i söndags från Phuket helt underbar resa. Men i fredags så sa vi på skoj till 3åringen att om hon är torr dag + natt till fredag = 1 Vecka så skulle hon få exakt vad hon ville då sa hon att hon ville åka med nästa flyg till Thailand igen. Så vi gjorde en deal att hon bara fick ha blöja på flygplanet. Sagt och gjort hon tog av sig blöjan på morgonen sen gick vi och åt frukost. Trodde aldrig hon skulle klara det. Men idag är det Söndag och fick höra hela dagen igår att hon skulle få flyga till Thailand igen för hon var stor tjej. Vi hitta en sista minuten resa för 7000kr till Krabi.
Vi var helt 100 på att hon inte skulle klara utmaningen då vi testat förut utan resultat därför kunde vi göra ett sån deal.
Det kostade oss 7000kr för att få henne torr.
Vill varna andra att tänka sig för vad ni lovar barnet en hur säkra ni är på att ni eventuellt vinner vadet.
(Hon glömmer inte vårat löfte för hon tjata hela dagen igår och fråga när vi skulle åka för hon var stor tjej nu och vi skulle åka tillbaka till Thailand så hon skulle få se Elefanterna. hon har till och med ställt sin väska i hallen.
Så nej barn glömmer inte så fick bli en sista minuten på tisdag.)
Ska bli kul att gå till dagis i morgon och förklara att hon behöver vara ledig 2 veckor till pg mitt misstag.
Jag kan i alla fall sköta mitt jobb via datorn så för mig är det inga problem var jag är.