• gunghäst

Var beställer man plastaskar liknande dem man får pizzasallad i?

Jag behöver beställa olika former av plastaskar. T ex såna man får sin pizzasallad i på pizzerior. Och andra former av plastburkar, helst runda liknande typ kräftstjärtsburkar el såna man köper färdig bearnaise och sånt i. Försöker leta på nätet, men hittar inte vad jag söker. Finns det någon som vet?

• Svar på tråden Var beställer man plastaskar liknande dem man får pizzasallad i?
  • Mandel

Sådana enkla tunna som man får pizzasallad i fanns förr på Citygross att köpa i 25 pack eller vad det nu var för mängd.
    Jag köpte och frös in barnmat i dem.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Fontana

Storköksgrossisterna i första hand. Axfood snabbgross som föreslogs ovan, Martin Ohlson och det finns några till. Man måste ha ett kundkort för att få handla där, krävs i de flesta fall att man har ett företag registrerat. Pappers- och kontorsgrossister brukar också ha en del sådant.

• gunghäst

Tack för svaren. Jag har inte nåt företag och därmed inget kundkort. Detta är för en engångstillställning...så jag ska se hur det löses....men tack i alla fall för hjälpen.

• tokan21

Någon som vet var jag kan få tag på pizzaburkar små runda?De flesta säljer bara till företag.Har kollat med citygrossisten men de har inga där vi bor.
    Såg att någon sålde här men det var i aug i fjol så det kanske inte finns kvar,
    Önskar få tag på 100 st med lock.

• Ms H
    tokan21 skrev 2015-10-29 12:55:40 följande:

Någon som vet var jag kan få tag på pizzaburkar små runda?De flesta säljer bara till företag.Har kollat med citygrossisten men de har inga där vi bor.
    Såg att någon sålde här men det var i aug i fjol så det kanske inte finns kvar,
    Önskar få tag på 100 st med lock.

Hos lokala pizzerian?
Svar på tråden Var beställer man plastaskar liknande dem man får pizzasallad i?