• Anonym

Varför?

Min kille har börjat att lägga sig någon annanstans och sova som på soffan eller i sonens rum och jag fattar inte varför!?? Han vill ha sex som vanligt vi är särbo och han vill vi ska flytta ihop , vi dejtar på nytt efter ett uppehåll nu då vi va gifta förr och har en son ihop! Han skyller på att sonen kommer in och det blir trångt eller att vi snarkar! Men jag vill ju inte ha en kulle som inte vill sova med mig! Varför gör han så?

• Svar på tråden Varför?
  • Sommaren12

Nämen hur tusan ska vi kunna veta det? Helt ärligt, vi är inga tankeläsare. Ursäkta rakt svar, men du får väl helt enkelt prata med honom?

• Anonym

Men detta är en tråd så svara inte om ni inte har något vettigt att säga!!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-31 16:02:40 följande:
    Min kille har börjat att lägga sig någon annanstans och sova som på soffan eller i sonens rum och jag fattar inte varför!?? Han vill ha sex som vanligt vi är särbo och han vill vi ska flytta ihop , vi dejtar på nytt efter ett uppehåll nu då vi va gifta förr och har en son ihop! Han skyller på att sonen kommer in och det blir trångt eller att vi snarkar! Men jag vill ju inte ha en kulle som inte vill sova med mig! Varför gör han så?
     Han skyller på att sonen kommer in och det blir trångt eller att vi snarkar! 

Varför duger inte det som svar till dig?

• Anonym

För vill man ha någon att leva med då fixar man det och inte sover någon annanstans eller det är vanligt att par gör så?

Svar på tråden Varför?