• Jen06

Annan napp på Dr Brown?

Finns det någon annan napp som passar på Dr Browns flaskor? Jag har wideneck-flaskan men tycker inte att hon suger med så bra teknik på den. Den är liksom för liten och det blir att hon suger så långt fram i munnen. Har ni testat att byta till en annan napp som hon kan suga längre bak i munnen på om ni förstår vad jag menar?

• Svar på tråden Annan napp på Dr Brown?
  • Snow Crash

Jag använde också Mam-nappar på Dr Brown-flaskorna, det funkade jättebra.

• Jen06

Jag har försökt använda mam-nappen till Dr Brown flaskan, men det rinner så fort fast vi har napp nr.1 med minsta hålet??! Varför?

• Jen06

Jag har försökt använda mam-nappen till Dr Brown flaskan, men det rinner så fort fast vi har napp nr.1 med minsta hålet??! Varför?

• purple box

Låter konstigt? Sitter allt i ordentligt?
    Vi har mamnapp vi med, nr 2 och det rinner lagom.
    Provat om avent passar?

• Jen06

Vad konstigt att det inte funkar för mig? Allt sitter som det ska, men vi får dra åt flaskan stenhårt och det droppar iaf för fort ..?! Har inte provat Avent. Någon som testat?

• Clotilda

Jag upplevde att mam rann fort hur man än gör. Köp den ännu mindre nappen, 0. Har för mig att det finns en sån. Använde också mam till Dr Brown men följde inte angivelserna i storlek vs ålder då det inte stämde.

• purple box
    Jen06 skrev 2012-11-04 08:13:11 följande:
    Vad konstigt att det inte funkar för mig? Allt sitter som det ska, men vi får dra åt flaskan stenhårt och det droppar iaf för fort ..?! Har inte provat Avent. Någon som testat?
    Eftersom hon inte tycker om aventnappen har hon inte ätit med den, men har provat en aventnapp på nu och det verkar passa bra.
  • Jen06

OK!
    Någon som vet om MAM-nappen finns i storlek 0? Jag hittar bara från 1 och uppåt. Eller finns det någon annan napp som påminner om MAM som funkar på Dr Brown?

Svar på tråden Annan napp på Dr Brown?