Min partner finner mig inte attraktiv
Hej Jag och min sambo har två barn tillsammans, bor ihop och trivs väldigt bra ihop. Vi har aldrig haft några större problem i förhållandet. För två månader sen kom vårt andra barn, och tiden efter förlossningen har varit lite knackig, vi har tjafsat om småsaker nästan dagligen, men det har lagt sig nu sedan någon vecka tillbaka. I förrgår berättade hon att hon inte finner mig attraktiv längre, inte känner sig kär och inte har någon sexlust. Att jag är för snäll och saknar självkänsla (håller jag inte med om) och att jag är konflikträdd. När vi pratat om det säger hon att hon älskar mig som person och pappa till våra barn men inte finner mig attraktiv, hon vill vänta och se om känslorna/sexlusten kommer tillbaka, om det beror på att vi precis blev föräldrar på nytt och småbarnsåren är jobbiga. Jag tycker detta är skitjobbigt såklart och skriver detta för att jag vill höra om det finns andra med samma/liknande problem? Det sista jag vill är att förlora henne. Men jag kan ju inte ändra min personlighet för henne. Mvh Orolig pappa