• zzandra03

någon ung med barn i Borås?

Någon ung mamma i Borås som vill skapa kontakt?? Själv är jag en 19 årig tjej med en dotter på 3 månader ♡♡

• Svar på tråden någon ung med barn i Borås?
  • Emmalinnéa
    zzandra03 skrev 2012-10-26 21:38:58 följande:
    Någon ung mamma i Borås som vill skapa kontakt?? Själv är jag en 19 årig tjej med en dotter på 3 månader ♡♡
    Hej! jag är 21 med en 10 månaders tjej och en 2,5 år kille från vårgårda :) Vi ska flytta till Borås när tillfälle ges :)
  • zzandra03

Åhhh va trevligt :) flyttade precis hit å känner verkligen ingen haha :) va heter du på fb? :)

• Rocktroll
    zzandra03 skrev 2012-10-29 18:43:26 följande:
    Åhhh va trevligt :) flyttade precis hit å känner verkligen ingen haha :) va heter du på fb? :)
    Finns en unga föräldrar dag på hulta öppna förskola vet jag Glad upp till 23 års ålder tror jag det är så där kan du säkert träffa andra unga föräldrar.
    .:: Vilda 090425 och BF 121202 ::. rocktroll.blogg.se
  • zzandra03

Vet du om de är många som går ditt? Och har du någon hemsida till de stället? :)

• EmmieK

Jag är 21 år och mamma till en tös på 3 1/2 år och bor i Borås.

Välkommen ts som nyinflyttad. (:

Finns ju som någon nämnde en unga föräldrar grupp på hulta :) Sen finns det ju såklart andra öppna förskolor som man är välkommen att gå till!  

• Emmalinnéa
    zzandra03 skrev 2012-10-29 18:43:26 följande:
    Känner typ igen heller :) Inboxar
  • tina91

Vill gärna träffa unga mammor!
    Är också mamma till en 7 mån tös.

• Emmalinnéa
    Emmalinnéa skrev 2012-11-03 16:18:59 följande:
    Känner typ igen heller :) Inboxar
    haha det gick inte att inboxa..
  • MaryBuddz

Hej jag är 16 och mamma till Elias som är 1 mån gammal och bor lite utanför Borås (fristad)

Svar på tråden någon ung med barn i Borås?