• Majsan70

Letar ny ponny till min dotter!

En inte helt lätt aktivitet.
    Bukefalos, Hästnet och Blocket har jag hitintills letat i. Nån mer som har nåt matnyttigt att tipsa om?

• Svar på tråden Letar ny ponny till min dotter!
  • J90

Kontakter!! Sprid till alla ni känner och träffar att ni letar ponny, och be dem att sprida vidare.

Om ni har någon som dottern tränar för, be denna att hålla ögon och öron öppna! :)

• Majsan70
    J90 skrev 2012-10-23 18:09:01 följande:
    Kontakter!! Sprid till alla ni känner och träffar att ni letar ponny, och be dem att sprida vidare.

Om ni har någon som dottern tränar för, be denna att hålla ögon och öron öppna! :)
    Allt sånt redan gjort! Nu letar jag själv för fulla muggar.
  • Majsan70
    Sisisisi skrev 2012-10-23 17:19:07 följande:
    Tidningen Ridsport!
    Där har jag kikat lite men inte hittat nåt av intresse. 
  • Majsan70

Av störst intresse är B ell. C ponny. 125-135 cm ungefär i den storleken.  Den hon har nu är 125 cm o perfekt i storlek.
    Ponnyn skall vara säker rent genomgående i både ridning o hantering.

• Cornette

Mina stallägare har ett 12årigt new forest sto, maxad b-ponny (130cm) till salu Hon har gått upp till nationell dressyr och placerades på nf-sm i somras

• Caneya

Har inte jättekoll på om tidningarna finns kvar, men annars "Hästar till salu" tidningen och Hästfocus.
    Om nu inte Hästfocus har minskat rejält på antalet annonser, de hade mycket förr i alla fall.

Försäljningsstall. Finns även de som inriktar sig på ponnyer.

• Majsan70
    Cornette skrev 2012-10-23 20:04:22 följande:
    Mina stallägare har ett 12årigt new forest sto, maxad b-ponny (130cm) till salu Hon har gått upp till nationell dressyr och placerades på nf-sm i somras
    Låter bra men dyrt. Vi vill först ha ponnyn på foder ett tag för att se att allt stämmer och sen köpa till lagom pris.
  • Majsan70
    Caneya skrev 2012-10-23 20:06:26 följande:
    Har inte jättekoll på om tidningarna finns kvar, men annars "Hästar till salu" tidningen och Hästfocus.
    Om nu inte Hästfocus har minskat rejält på antalet annonser, de hade mycket förr i alla fall.

Försäljningsstall. Finns även de som inriktar sig på ponnyer.
    Jodå jag har kikat på försäljningsstall men då kommer ju genast priserna upp. Tidningarna du nämner har jag inte ens sett?
Svar på tråden Letar ny ponny till min dotter!