Mitt bonusbarn vill att jag flyttar ut
Jättetungt men nu vet jag varför det är så svårt för oss att kunna leva som en familj delvis...
Mitt bonusbarn vill inget hellre än att jag och mina barn ska försvinna. Jag förstår att det måste vara skitdrygt när man är van vid att ha pappa helt för sig själv och alltid få precis som man vill med allt och så kommer det helt plötsligt nån som sätter regler och som dessutom har två ungar till i släptåg..
Jag vet snart inte vad jag ska göra längre, känns nästan som man bara vill flytta ut faktiskt...
Man orkar knappt bry sig om ungen längre och det känns hemskt, han är mer med mig än med sin pappa och han blir bara mer och mer nere... Idag ville han till och med vara kvar på fritids som han inte trivs på så pappa kunde hämta honom än att åka hem med oss som vanligt vid ett då istället för fyra...
Jag kan inte tvinga barnet att tycka om mig.. Har länge bett pappan prata med honom men inget händer, bad honom igen igår så vi får väl se om det händer nåt...
Han är sex år och mina är fem och åtta.. Vi har haft det såhär i över ett års tid och det känns som om ungen bara vill grina när han ser mig, han blir ledsen när jag kommer hem och visar tydligt vad han vill och tycker...