• älskarminfamilj

Kan inte ha förlovningsringen efter förlossningen :(

Det har gått 3 veckor efter förlossningen, och jag kan fortfarande inte ha min förlovningsring :(
    Hur länge har det dröjt för er andra med samma problem ?

Jag har 5-6 kg + nu från innan, är det pga dom eller annat tro ?

• Svar på tråden Kan inte ha förlovningsringen efter förlossningen :(
  • Cecese

Det kan säkert bero på att du väger lite mer samt att du kanske är lite svullen.

• Greta Anna

Jag har inte kunnat ha förlovningsringen så länge jag ammade. Det kommer gå tillbaka när du gått ner i vikt igen och inte har lika mycket vätska i kroppen. Vänta minst ett år innan du funderar på att slå ut den för det blir ju trist om den glappar sen.

• krompa

För mig tog det närmare 5 månader efter förlossningen innan jag kunde ha min ring igen.

• Alisa

Det tog några månader för mig. Nu är sonen 7 månader jag har nog haft den sedan juni. Ca 3 månader alltså. 

• Amorea

Jag kan ff inte ha mina ringar och sonen är snart 7 mån. Tänkte förstora dem snart men efter att ha läst råden här så väntar jag :)

• hannis

Jag kan fortfarande inte ha mina ringar 2,5 år efter förlossningen trots att jag har gått ner alla graviditetskilon.

• Solstorm

Hej Ts! Var inte orolig, jag fick precis på mig vigselringen. Dottern är snart 5 månader...

Hej Ts! Var inte orolig, jag fick precis på mig vigselringoea
  • Slagathor

Ett halvår - sen fick den plats igen

Förr lagade man det som var trasigt. Nu byter vi utan en tanke på konsekvenserna ut det.
  • Solstorm

Haha men shit vad hände med min sidfot i förra inlägget?! Dumma mobil

Alva 2 juni 2012
Svar på tråden Kan inte ha förlovningsringen efter förlossningen :(