• Lyssnare83

Junimammor 2013 Stockholm

Vi bor i Stockholm och väntar vårt första barn 22 juni 2013. Finns de fler junimammor som bor i Stockholm?

• Svar på tråden Junimammor 2013 Stockholm
  • wizzer

Jag med! Beräknat 23-25, får lite olika datum. Men ungefär samtidigt som er Glad

• Emmie T

Halloj!

Vi väntar andra barnet med BF 16 juni! Vi har en liten kille på 3,5 år sedan tidigare.
    Jag går in i v 7 idag, mår riktigt, riktigt illa och funderar hur sjutton jag ska överleva det här... :-P Men, förutom illamåendet känns allt fantastiskt, roligt  och spännande!

♥ En prins 20090122 ♥ En ärta BF 20130616 ♥
  • wizzer

Ja, första barnet :) Jag är lite osäker på vilken vecka jag är i egentligen, eller dag iallafall. Vilket är "mest rätt" att räkna efter, senaste mens eller ÄL? För jag vet ganska exakt datum för ÄL men har oregelbunden mens, vilket gör att jag får olika bud på alla uträknare. Nu är det ju inte jätteviktigt men jag har aldrig varit så här nojig i hela mitt liv, så jag vill att veckorna ska gå fort nu! :)

• Stefanies

Jag väntar mitt första barn som ska komma den 27 juni. Bor också i Stockholm! :) jag har redan galet mycket gravidsymptom! :/ någon mer?

• 1000

Mmm illamående och.... Tandvärk! Trött, frusen.

V 6+ nu, bf 25/6 -13, 1a barnet, Stockholm.
  • linslusen76

Nummer 4:a beräknad till 28/6. Molande illamående dygnet runt. Har precis varit och investerat i armband mot illamående på Apoteket! Hört att de ska vara jätteeffektiva faktiskt!

Svar på tråden Junimammor 2013 Stockholm