• emmm28

I kö till äggdonation på Sahlgrenska 2012/2013

Hej!

Är det någon av er där ute som också står i kö fr äggdonation på Sahlgrenska i Göteborg? Vi har stått i kö sedan december 2010, och skall nu snart på vårt första läkarbesök. 

Vore kul att kunna dela resan med er som befinner er på liknande ställe i äggdonationsprocessen! Vi kan väl dela med- och motgångar, funderingar och nervositet :) Tyvärr är ju tystnaden kring denna typ av problematik alldeles för stor. Själv tycker jag det vore toppen om det fanns en typ av grupp, eller liknande forum, där man kunde träffas och "prata av sig" med andra personer som går igenom samma sak. Men vad jag vet finns inget sånt i Göteborg. 

Så tills dess kan vi väl prata här?!  Skrattande

• Svar på tråden I kö till äggdonation på Sahlgrenska 2012/2013
  • Tistel

Hej Emmm28
    Vi står också i kö till SU i GBG sedan november 2010    :o)
    Väntar bara på att få en donator... enligt sista info så får vi en i december i år.
    Håller gärna kontakten.
    Lycka till & kram från en till som väntar på ÄD i Götet!

• emmm28

Hej Tistel!

Vad roligt att ni kommit så pass långt som att en donator snart är klar för er!
    Vi väntar som sagt på det första besöket som äger rum ca två veckor...
    Antar att ni varit på dels det första läkarbesöket, men även kuratorsamtalet? Kan du inte berätta lite om hur det har gått till för er, från tiden då ni fick den efterlängtade kallelsen? :)  
    Jag tycker nästan att väntan är det allra jobbigaste? Tiden går ju såå långsamt när man väntar på något så mycket; eller hur?!

Kram!

• dreamz

Hej

Hur gick det för er?

Själv har jag stått i kö sedan juni 2012 och väntar fortfarande

Svar på tråden I kö till äggdonation på Sahlgrenska 2012/2013